ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48138
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۴۹
  • 497 بازدید
  • ارسال توسط :
حرکت نیروهای عراقی به سوی الانبار برای شروع عملیات گسترده ضد داعش

حرکت نیروهای عراقی به سوی الانبار برای شروع عملیات گسترده ضد داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، علی فرحان نماینده استان الانبار در پارلمان عراق از حرکت نیروهای امنیتی از مناطقی در شهر الرمادی، فلوجه و بغداد به سوی مناطق تحت اشغال داعش در غرب این کشور خبر داد. وی افزود: هدف از حرکت این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، علی فرحان نماینده استان الانبار در پارلمان عراق از حرکت نیروهای امنیتی از مناطقی در شهر الرمادی، فلوجه و بغداد به سوی مناطق تحت اشغال داعش در غرب این کشور خبر داد.

وی افزود: هدف از حرکت این نیروها آزادسازی مناطق «عنه»، «راوه» و «القائم» در غرب استان الانبار است و همزمان با این اعزام و حرکت این نیروها، نیروی هوایی عراق مواضع و خطوط امداد رسانی داعش را هدف قرار می دهد.

فرحان تاکید کرد: حرکت نیروهای امنیتی به غرب الانبار با هدف آمادگی این نیروها و حامیان آنها برای آزادسازی همه مناطق الانبار است. این اقدامات با هدف شروع عملیات امنیتی گسترده برای آزادسازی مناطق غربی از لوث داعش همزمان با آشفتگی و هرج و مرج در میان تروریستهای داعش در نتیجه قطع خطوط امداد رسانی آنها است.

این در حالی است که قاسم صالح فرمانده عملیات الجزیره و البادیه از آمادگی نیروهای امنیتی برای آزادسازی مناطق غرب الانبار خبر داده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.