ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 48148
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
قاسم سلیمانی دلیل اصلی پیروزی های متوالی سوریه و عراق بر تروریست ها است

قاسم سلیمانی دلیل اصلی پیروزی های متوالی سوریه و عراق بر تروریست ها است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛  پایگاه "کنوز مدیا" عراق نوشت: روزنامه نیویورک دیلی نیوز در گزارشی از نقش اساسی و محوری قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در کمک به دولت های عراق و سوریه در جنگ با داعش سخن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛  پایگاه "کنوز مدیا" عراق نوشت: روزنامه نیویورک دیلی نیوز در گزارشی از نقش اساسی و محوری قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در کمک به دولت های عراق و سوریه در جنگ با داعش سخن گفت.

در این گزارش که "دنیس روس" مشاور آمریکایی موسسه واشنگتن آن را نوشته، آمده است: ژنرال قاسم سلیمانی دلیل اساسی پیروزی های پی در پی نیروهای ارتش سوریه علیه گروهک های مسلح در مناطق جنگی سوریه است.

این روزنامه آمریکایی در گزارش خود از دولت دونالد ترامپ خواسته است به جای کناره گیری از توافق هسته ای، با اقدامات تهران در منطقه غرب آسیا مقابله کند. نویسده در ادامه این گزارش می نویسد: قدرت سپاه قدس که قاسم سلیمانی بر آن اشراف دارد، موشک های بیشتری را در اختیار حزب الله قرار می دهد و مستشاران نظامی را برای حمایت از انصار الله یمن (حوثی ها) به این کشور اعزام می کند.

در گزارش یاد شده همچنین آمده است: واشنگتن بجای اینکه از توافق هسته ای کناره گیری کند، باید متحدان اروپایی را جهت مقابله با ایران جذب کند. ژنرال قاسم سلیمانی در سوریه به پیروزی رسید و باعث پیروزی بشار اسد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.