ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48161
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
احداث سرویس بهداشتی و حمام برای خانواده ای نیازمند در روستای نامن+تصاویر

احداث سرویس بهداشتی و حمام برای خانواده ای نیازمند در روستای نامن+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ اجرای طرح های خدماتی و محورمیت زدایی در راستای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم از اولویت های سپاه است. سپاه در بخش های دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، معنوی و دینی نقشی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ اجرای طرح های خدماتی و محورمیت زدایی در راستای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم از اولویت های سپاه است.

سپاه در بخش های دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، معنوی و دینی نقشی محوری در سطح جامعه ایفا می کند و هدف آن نیز همکاری با برنامه های دولت و در راستای خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم است.

به همین منظور آئین اختتامیه اردوی جهادی گروه شهید بیدرنامنی حوزه مقاومت محرم  با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی و اقشار مختلف مردم در این روستا برگزار شد.

همچنین در این مراسم یک عدد حمام و یک عدد سرویس بهداشتی توسط گروه جهادی شهید بیدرنامنی بسیج سازندگی احداث و تحویل دو خانواده نیازمند در این روستا شد.

پایگاه مقاومت بسیج شهید علیجان بیدرنامنی روستای نامن در احداث این حمام و سرویس بهداشتی نقش بسزایی داشته است.

بسیج سازندگی شهرستان کردکوی در عرصه محرومیت زدایی و اجرای اقتصاد مقاومتی پیشتاز می باشد و در هر ماه با کمک خیرخواهانه و جهادی بسیجیان مخلص، تعداد بسیار زیادی سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و حتی خانه برای محروم منطقه احداث می کند.

تصاویری از این مراسم:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.