ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48169
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش سوریه بر ایستگاه برق «صلبا» مسلط شد

ارتش سوریه بر ایستگاه برق «صلبا» مسلط شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بخش اطلاع‌رسانی «الاعلام‌الحربی» اعلام کرد ارتش سوریه و متحدانش امروز (دوشنبه) به تنگ کردن محاصره عناصر داعش در حومه شرقی «حماه و حمص» ادامه دادند و موفق شدند کنترل ایستگاه برق «صلبا» را در دست بگیرند. بر اساس این گزارش، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بخش اطلاع‌رسانی «الاعلام‌الحربی» اعلام کرد ارتش سوریه و متحدانش امروز (دوشنبه) به تنگ کردن محاصره عناصر داعش در حومه شرقی «حماه و حمص» ادامه دادند و موفق شدند کنترل ایستگاه برق «صلبا» را در دست بگیرند.

بر اساس این گزارش، این پیشروی‌های ارتش، چندین کشته و زخمی در میان عناصر داعش به جا گذاشت. ارتش سوریه چند روزی است که کنترل شهر صلبا را در دست گرفته است.

ارتش سوریه و متحدانش که پیشروی‌های گسترده‌ای در حومه شرقی حمص و حماه داشته‌اند و کنترل منطقه راهبردی «عقیربات» را در دست گرفته‌اند تلاش می‌کنند به وجود تروریست‌های داعش در این منطقه (حومه شرقی حمص و حماه) پایان دهند که عملیات نظامی آغاز شده در دیرالزور منجر به توقف موقت آن شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.