ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48171
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
2 هزار شهروند در «الحویجة» عراق در محاصره داعشند

2 هزار شهروند در «الحویجة» عراق در محاصره داعشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کمیساریای حقوق بشر عراق، دوشنبه (امروز)، اعلام کرد که نزدیک به 2 هزار شهروند از سوی داعش در شهرستان «الحویجة» واقع در جنوب کرکوک، محاصره شده‌اند. به نوشته پایگاه خبری عراقی «SNG»، «فاضل الغراوی» از اعضای این کمیساریا گفت که فرماندهی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کمیساریای حقوق بشر عراق، دوشنبه (امروز)، اعلام کرد که نزدیک به 2 هزار شهروند از سوی داعش در شهرستان «الحویجة» واقع در جنوب کرکوک، محاصره شده‌اند.

به نوشته پایگاه خبری عراقی «SNG»، «فاضل الغراوی» از اعضای این کمیساریا گفت که فرماندهی عملیات مشترک نیز طرح انسانی ویژه‌ای را برای نجات اهالی محاصره شده در الحویجه تدارک دیده است.

وی تاکید کرد که گزارش‌های اطلاعاتی به دست آمده از الحویجه تایید می‌کند که داعش قصد دارد از 2 هزار شهروند ساکن این شهرستان، به عنوان سپر انسانی استفاده کند. البته اغلب ساکنان این شهرستان، دو سالی است که به دلیل حمله داعش، از خانه و کاشانه خود گریخته‌اند.

پس از آزادی «تلعفر» در استان نینوا، نوبت به آزادسازی الحویجة رسیده است و تاکنون چندین عملیات هوایی علیه مواضع داعش در این منطقه انجام شده است و نیروهای مشترک عراقی، منتظر اعلام ساعت صفر آغاز عملیات زمینی از سوی «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق برای آزادسازی الحویجه هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.