ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48196
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
  • 514 بازدید
  • ارسال توسط :
نگاهی به برخی رویدادهای مهم روز دوشنبه افغانستان

نگاهی به برخی رویدادهای مهم روز دوشنبه افغانستان

**مخالفت طالبان با واکسیناسیون فلج اطفال در «قندهار»«عظیم زمریال» رئیس بهداشت استان قندهار اعلام کرد که گروه طالبان با واکسیناسیون فلج اطفال در شهرستان های این استان مخالفت کرده است. **کشته شدن فرمانده مهم طالبان در «لوگر»منابع خبری افغانستان روز دوشنبه اعلام کردند که قاری «اسماعیل» مشهور به «میرمحمدی» از فرماندهان کلیدی طالبان در استان […]

**مخالفت طالبان با واکسیناسیون فلج اطفال در «قندهار»
«عظیم زمریال» رئیس بهداشت استان قندهار اعلام کرد که گروه طالبان با واکسیناسیون فلج اطفال در شهرستان های این استان مخالفت کرده است.

**کشته شدن فرمانده مهم طالبان در «لوگر»
منابع خبری افغانستان روز دوشنبه اعلام کردند که قاری «اسماعیل» مشهور به «میرمحمدی» از فرماندهان کلیدی طالبان در استان لوگر همراه با 3 تن از همکارانش کشته شدند. همچنین در یک عملیات جداگانه «درخان» مشهور به «خالد» طراح حمله به یک اداره امنیت ملی کشته شد.

**عملیات مشترک طالبان و داعش در «غور»
«فضل حق احسان» رئیس شورای استانی غور روز دوشنبه به رسانه های افغانستان گفت که گروه طالبان و داعش با هماهنگی به منطقه غلمین در نزدیکی شهر فیروز کوه حمله کرده و این منطقه مهم را تصرف کردند.

**اقدام به خودکشی 300 تن در شش ماه در «هرات»
«محمد رفیق شیرزی» سخنگوی بیمارستان دولتی هرات افغانستان اعلام کرد که در شش ماه اول امسال 300 تن در این استان اقدام به خودکشی کرده اند که 10 تن از آنان جان باخته اند.وی افزود: این افراد به گروهای سنی متفاوت تقسیم شده که از راه‌های مختلف دست به خودکشی زده ‌اند که بیشتر آنان را خانم‌ها تشکیل می د‌هند.
کارشناسان و پزشکان گفته اند که امار خودکشی در این استان نسبت به سال گذشته افزایش یافته و علت آن فقر اقتصادی، بیکاری، وضعیت بد امنیتی، معضلات اجتماعی و مشکلات روحی می باشد.
آساق*291**1663**انتشار دهنده: خسرو حسینی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.