ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48219
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
5 سالن ورزشی طی 2 سال اخیر در شهرستان ابهر احداث شده است

5 سالن ورزشی طی 2 سال اخیر در شهرستان ابهر احداث شده است

داود معروفخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری جشنواره انگور در روستای تاریخی و توریستی درسجین، افزود: این جشنواره در روزهای 23 تا 25 شهریور برگزار می شود و اداره ورزش و جوانان با برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان با حضور بیش از 80 ورزشکار در این […]

داود معروفخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری جشنواره انگور در روستای تاریخی و توریستی درسجین، افزود: این جشنواره در روزهای 23 تا 25 شهریور برگزار می شود و اداره ورزش و جوانان با برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان با حضور بیش از 80 ورزشکار در این جشنواره حضور دارد.
وی خاطرنشان کرد: در کنار این مسابقات بازی های بومی و محلی توسط این اداره در جشنواره انگور برگزار خواهد شد که مسابقات فوتبال حبابی و برایتونیک ویژه بانوان نمونه ای از این مسابقات است که با هدف شناساندن این بازی ها برگزار می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر ابراز کرد: در این جشنواره هیات پزشکی و ورزشی ابهر غرفه ای به منظور آشنایی مردم و ورزشکاران در زمینه اقدامات پزشکی در حین انجام مسابقات ورزشی و پیشگیری از مصدومیت های ورزشی دایر خواهد کرد همچنین 2 باشگاه ورزشی نیز با دایر کردن غرفه غذاهای محلی در این جشنواره مشارکت خواهند داشت.
وی با اشاره به جشنواره شهید رجایی و انتخاب این اداره به عنوان یکی از اداره های برتر شهرستان ابهر، بیان کرد: خوشبختانه در ورزش و توسعه ورزش شهرستان حمایت چند ضلعی توسط مسئولان ایجاد شده است که نتیجه آن انتخاب اداره ورزش و جوانان بعنوان اداره برتر در جشنواره شهید رجایی امسال شده است.
معروفخانی تصریح کرد: در هفته اخیرمیزبان مسابقات فوتسال کشوری در دانشگاه پیام نور ابهر بودیم و دانشگاه پیام نور ابهر و دانشگاه آزاد با داشتن زیر ساخت های مناسب و استاندارد ورزشی از جمله استخر چند منظوره، زمین چمن و اماکن اقامتی و پذیرایی دارای پتانسیل بسیار مناسب برای توسعه ورزش و حتی بعنوان یک کمپ تیم ملی در شهرستان و استان است.
وی با اشاره به میزبانی ابهر برای مسابقات والیبال امیدهای شمالغرب ایران، بیان کرد: این میزبانی و میزبانی های خوبی که در این چند سال داشته ایم موجب مطرح شدن نام شهرستان ابهر در کل کشور می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی در سد کینه ورس ابهر، یادآور شد: این اردو همچنان تا 18 مهر ماه در سد کینه ورس برپا است و تمام تلاش مسئولان شهرستان برای ایجاد تدارکات مناسب رفاهی برای ورزشکاران است.
وی تصریح کرد: به درخواست سرمربی تیم ملی قایقرانی این سد با 6 هزار متر لاین روکش دار توسط این اداره لاین بندی شده است.
معروفخانی در ادامه به ورزش تیراندازی با کمان و پیشرفت هایی که در این ورزش توسط هیات تیراندازی با کمان ابهر کسب شده است اشاره و تصریح کرد: فضای خوبی برای این رشته مانند سایت شهید فهمیده به مساحت هزار مترمربع و سالن سر پوشیده ایجاد شده که موجب شده تمرینات این رشته بدون تعطیلی در طول سال انجام شود.
وی ابراز کرد: ورزشکاران ما با مدد گرفتن از مولای متقیان علی(ع)، روح پهلوانی و جوانمردی را در تمامی عرصه ها و مسابقات ورزشی به نمایش گذاشته اند و دنیا قهرمانان ایرانی را با فرهنگ پهلوانی می شناسند که هدف اصلی و معنوی اداره ورزش وجوانان نیز ترویج فرهنگ علوی و پهلوانی در بین جوانان است.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.