ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48291
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :

بازخوانی وصیت‌نامه شهیدان ولی‌الله و ابراهیم ابراهیمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ در برنامه «ستارگان پرفروغ» این هفته از مقام والای شهیدان ولی‌الله و ابراهیم ابراهیمی در منزل این شهیدان تقدیر می‌شود.ولی‌الله ابراهیمی پدر ابراهیم است. ابراهیم در سال 41 متولد شد. با شروع جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ در برنامه «ستارگان پرفروغ» این هفته از مقام والای شهیدان ولی‌الله و ابراهیم ابراهیمی در منزل این شهیدان تقدیر می‌شود.
ولی‌الله ابراهیمی پدر ابراهیم است. ابراهیم در سال 41 متولد شد. با شروع جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و در سال 1360 در محله بستان و در عملیات طریق‌القدس به شهادت رسید. پس از خبر شهادت ابراهیم، پدرش ولی‌الله برای ادامه راه فرزندش به جبهه‌های جنگ رفت و پس از چندین ماه حضور در جبهه در سال 1364 منطقه فاو و در عملیات والفجر 8 به فرزند شهیدش پیوست و آسمانی شد.
این برنامه روز سه‌شنبه، 21 شهریورماه، ساعت 10 صبح با حضور مدیر و کارکنان فرهنگ‌سرای بهاران در منزل این شهیدان بزرگوار برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.