ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48293
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
  • 469 بازدید
  • ارسال توسط :
رویای ابوحامد به حقیقت پیوست/فتح دیرالزور حتمی است

رویای ابوحامد به حقیقت پیوست/فتح دیرالزور حتمی است

گروه بین الملل: یک فرمانده میدانی فاطمیون اظهار کرد: فتح دیرالزور حتمی است، نیروهای جبهه مقاومت از سه محور در منطقه حضور دارند، شناسایی منطقه توسط نیروهای فاطمیون و مدت زمان 100 ساعت انجام شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز به نقل از پایگاه رسمی اطلاع رسانی […]

گروه بین الملل: یک فرمانده میدانی فاطمیون اظهار کرد: فتح دیرالزور حتمی است، نیروهای جبهه مقاومت از سه محور در منطقه حضور دارند، شناسایی منطقه توسط نیروهای فاطمیون و مدت زمان 100 ساعت انجام شده است.

رویای ابوحامد به حقیقت پیوست/فتح دیرالزور حتمی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز به نقل از پایگاه رسمی اطلاع رسانی فاطمیون؛ این فرمانده دلاور فاطمی خاطرنشان کرد: عملیات فتح دیرالزور از محورهای مختلف با حضور رزمندگان مدافع حرم فاطمیون متشکل از تیپ‌های امام حسن(علیه السلام)، حضرت ابوالفضل و تیپ امام رضا(علیه السلام) از دوماه قبل آغاز شده و تا به امروز موفقیتهای زیادی را کسب کرده است.

وی افزود: سردار شهید ابوحامد در زمان حیاتش می گفت ما باید به فرات برسیم و از آنجا بسوی عراق برویم و کربلا را زیارت کنیم، روزی می رسد که فاطمیون این کار را خواهد کرد و امروز همان روزی است که ابوحامد آرویش را داشت، نیروهای فاطمیون به فرات رسیده اند و بزودی آخرین پناهگاههای داعش را نابود می کنند.

این فرمانده فاطمیون یادآور شد: در پیروزی‌های اخیر فاطمیون در السخنه و دیرالزور جای شهیدانی که با خونشان این راه را به ما نشان دادند خالی است و بیش از همه جای سردار شهید علیرضا توسلی(ابوحامد) خالیست که می دید فاطمیون چطور صف تروریستهای تکفیری را درو می کند و به پیش می رود.

رویای ابوحامد به حقیقت پیوست/فتح دیرالزور حتمی است

وی عنوان کرد: ما برای رسیدن به دیرالزور از مناطق صعب العبوری گذشتیم که بجز فاطمیون از عهده هیچ کسی برنمی آمد، نیروهای فاطمیون با کمترین امکانات ممکن توانستند بیشترین بازدهی را در مدت زمان کوتاهی داشته باشند، نکته جالب توجه این است که فاطمیون در مدت 45 روز 45 عملیات موفقیت آمیز را در مسیر رسیدن به دیرالزور در کارنامه خود دارد.

این فرمانده شناسایی فاطمیون بیان داشت: در حال حاضر نیروهای جبهه مقاومت به چند کیلومتری دیرالزور رسیده اند و به لطف خدا بزودی شاهد پیروزی همه جانبه در این منطقه استراتژیک خواهیم بود.

وی گفت: فتح دیرالزور اهمیت زیادی در تحولات سوریه دارد، چرا که این منطقه مهمترین پناهگاه تروریستهاست و بعد از فتح دیرالزور عملا گلیم داعش از بخش وسیعی از سوریه جمع می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.