ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 48295
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
ارودی جهادی که شهید حججی قرار بود در آن شرکت کند

ارودی جهادی که شهید حججی قرار بود در آن شرکت کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس به نقل از موسسه شهید کاظمی، عملیات اجرایی اردوی جهادی در مناطق پشت کوه فریدونشهر انجام شده و به زودی جهادگران شهید کاظمی جهت فعالیت های فرهنگی، عمرانی و اموزشی در منطقه حضور خواهند یافت. این گروه جهادی که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس به نقل از موسسه شهید کاظمی، عملیات اجرایی اردوی جهادی در مناطق پشت کوه فریدونشهر انجام شده و به زودی جهادگران شهید کاظمی جهت فعالیت های فرهنگی، عمرانی و اموزشی در منطقه حضور خواهند یافت.
این گروه جهادی که قرار بود در روز عرفه با حضور شهید محسن حججی به روستای کمرون از روستاهای محروم پشت کوه فریدون شهر اعزام شوند بعلت شهادت این جهادگر عزیز در دفاع از حریم و حرم اهلبیت ع در سوریه به تعویق افتاد. اما با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط مدیر این گروه جهادی، به زودی این گروه جهادی به منطقه مورد نظر اعزام خواهند شد و با همکاری همرزمان شهید در لشکر زرهی 8 نجف اشرف کلنگ ساخت مسجدی به نام شهدای مدافع حرم و یاد شهید حججی و شهید مدافع حرم سرلک را خواهند زد.

مراحل پایانی نقشه برداری زمین مسجد توسط گروه پیشرو انجام شده و منابع و مصالح لازم در حال تهیه و انتقال به این روستا می باشد.

همچنین احداث جاده برای روستای حیران با 100 خانوار که فاقد جاده آب آشامیدنی سالم، برق و… می باشد در دستور کار این گروه جهادی قرار گرفته و با جدیت از طریق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص و دولت در دست پیگیری است.

به گفته مدیر این گروه جهادی انشالله به زودی شاهد خواهیم بود که جاده این روستا به برکت خون شهید حججی پس از 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد.

گفتنی است هم میهنان عزیز هم کمک هایی جهت برگزاری اردوی جهادی در اختیار این موسسه قرار داده اند که به زودی ریز هزینه آن اعلام خواهد شد.

گروه جهادی شهید کاظمی از مردم، نیروهای مسلح و دولتمردان محترم بخاطر همکاری های شایسته ای که به یاد و نام شهید حججی در این منطقه محروم آغاز نموده اند و این مناطق محروم مورد توجه قرار گرفته است، تشکر ویژه کرده و از پیشگاه خداوند متعال برایشان اجر جزیل مسئلت نموده است.

 

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.