ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48307
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن؛ آزادگان جهان در مقابل تهاجم سعودی بایستند

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن؛ آزادگان جهان در مقابل تهاجم سعودی بایستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن از آزادگان جهان خواست در مقابل جنگی که عربستان و امارات از نهصد روز پیش با حمایت و پشتیبانی آمریکا و انگلیس علیه […]

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن؛ آزادگان جهان در مقابل تهاجم سعودی بایستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن از آزادگان جهان خواست در مقابل جنگی که عربستان و امارات از نهصد روز پیش با حمایت و پشتیبانی آمریکا و انگلیس علیه مردم یمن آغاز کرده اند بایستند.

بن حبتور در گفتگو با شبکه المیادین تصریح کرد مردم یمن همچنان از خود پایداری نشان می دهند و ارتش و کمیته های مردمی با وجود امکانات ساده و ابتدایی در جبهه های داخلی و پشت مرزها با تهاجم سعودی مقابله می کنند. وی تأکید کرد آینده فرآیند سیاسی مشروط به متوقف ساختن جنگ، برداشتن محاصره و به رسمیت شناختن حکومت مستقر در صنعا است.

بن حبتور در این زمینه گفت: «پیام واضحی را به کشورهای مهاجم ارسال می کنیم، اگر با نیروهای فعال در صنعا بر سر میز مذاکره ننشینند تا مدت زمان نامعلوم درگیر جنگ خواهند بود».

وی افزود: «دشمنان در کمین دو شریک سیاسی در صنعا یعنی حزب کنگره مردمی و هم پیمانانش و نیروهای انصار الله و هم پیمانان آنها هستند. آمریکا و انگلیس نیروهای متجاوز سعودی و هم پیمانانش را مجهز می کنند و از نظر سیاسی، فرهنگی و رسانه ای آنان را حمایت می کنند و پوشش می دهند. بنابراین ما از تمام آزادگان جهان و ملت های آزاده می خواهیم آشکارا در مقابل این تهاجم که نهصد روز است ادامه دارد بایستند».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.