ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48337
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۱۵
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :

شهید مدنی، فقیهی زمان شناس و مدافع ولایت بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از آذربایجانشرقی، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، عضو شورای عالی حوزههای علمیه عصر روز گذشته در مراسم گرامیداشت آیت الله شهید مدنی در تبریز، با بیان ابعاد شخصیتی، شهید مدنی را اسوه اخلاق خواند و ایمان، خضوع و مجاهدت در راه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از آذربایجانشرقی، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، عضو شورای عالی حوزههای علمیه عصر روز گذشته در مراسم گرامیداشت آیت الله شهید مدنی در تبریز، با بیان ابعاد شخصیتی، شهید مدنی را اسوه اخلاق خواند و ایمان، خضوع و مجاهدت در راه حق از ویژگی‌های بارز این عالم وارسته عنوان کرد.
وی، افزود: شهید مدنی فقیهی زمان شناس، زاهدی خسته ناپذیر، اسوه تقوا و پارسایی، یار حضرت امام (ره) و مدافع ولایت بودند.
وی با تاکید بر اینکه باید قدر بزرگان خود را بدانیم خاطرنشان کرد: این شخصیتهای بزرگ گنجینه و سرمایه‌های ما هستند.

آیتالله حسینی بوشهری با بیان اینکه صحبت کردن در مورد شهید مدنی کار دشواری است، گفت: چرا که بیان فضیلت‌ها و بیان مکارم انسان های بزرگی که عمر خود را سراسر در راه ایثار و گذشت و فداکاری در راه دین خدا سپری کرده اند امکان پذیر نیست.

عضو شورای عالی حوزههای علمیه کشور، افزود: حضور پرشور مردم در این مراسم بزرگداشت بعد از 36 سال نشان از رابطه مردم، عشق و ارادت مردم به انسان های مخلص و انسان هایی که دارای جوهره ی عمیق دینی هستند.

وی، اظهار کرد: حضور با صفای شما هم تکریم از یک عالم است و هم تکریم از رسول خدا و هم تکریم از ذات کبریایی حق تعالی است.

آیتالله حسینی بوشهری، تاکید کرد: علما چراغ پر فروغ هدایت جامعه هستند و جامعه در پرتو عالمان دین است. تبریز شما سابقه کهن و دیرین دارد، خیلیها خواستند تبریز را به هم بزنند، خیلیها خواستند تبریز را اشکال کنند، توطئههای بی شمار کردند اما شما در کنار عالمان دین توانستید همچنان تبریز قهرمان را حفظ کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.