ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48392
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۱۸
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
فراخوان مقالات دانشجویی کنگره شهدای آذربایجان غربی در ۱۰ محور منتشر شد

فراخوان مقالات دانشجویی کنگره شهدای آذربایجان غربی در ۱۰ محور منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،درباره فعالیت های کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی گفت: در ۱۰ محور فراخون مقاله در خصوص کنگره شهدای استان منتشر شده که تاکنون بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،درباره فعالیت های کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی گفت: در ۱۰ محور فراخون مقاله در خصوص کنگره شهدای استان منتشر شده که تاکنون بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

وی، افزود: مقاله های رسیده به دبیرخانه کنگره توسط هیات داوران در حال بررسی هستند و در کنار این مقالات، چندین طرح تحقیقاتی و پژوهشی درخصوص تحلیل محتوا و ارزیابی میزان اثربخشی کنگره در دست اجراست.

دبیر کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی، خاطر نشان کرد: اواخر مهرماه مقالات برتر انتخاب و میزان اثربخشی کنگره در حوزه شهادت و ایثار طی همایش علمی و پژوهشی با حضور اساتید، صاحب نظران و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بررسی می شود.

وی، درباره محورهای فراخون مقاله در خصوص کنگره شهداء نیز گفت: جایگاه و نقش آذربایجان غربی در دفاع مقدس، آسیب شناسی شیوه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تحلیل محتوای وصیت نامه ها و دلنوشته های رزمندگان آذربایجان غربی، تکریم ملل مختلف نسبت به بازماندگان جنگ و مقایسه تطبیقی آن با بازماندگان دفاع مقدس و جلوه های اقتصاد مقاومتی در سبک مدیریتی فرماندهان هشت سال دفاع مقدس از جمله محورهای اصلی فراخوان مقالات است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی، افزود: نقش اندیشه مقاومت و پایداری در تداوم فرهنگ ایثار و شهادت، نقش رسانه های جمعی در ترویج ارزش های دفاع مقدس، فلسفه و کارکرد دفاع و ضرورت بازنشر آن در جامعه امروزی، تجلی ولایت پذیری و نقش آن در پیروزی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و نقش اقوام، اقلیت های دینی، اقشار و صنوف مختلف استان در دفاع مقدس از سایر محورهای اصلی مقالات است.

وی، از برگزاری اجتماع عظیم دانشگاهیان و دانشجویان خبر داد و گفت: این اجتماع خارج از برنامه های کمیته علمی و پژوهشی توسط کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی اوایل آبان ماه امسال در ارومیه برگزار می شود.

جوانپور، تصریح کرد: بازگشایی دانشگاه ها همزمان با هفته دفاع مقدس است، بنابراین فضاسازی و برنامه های ویژه ای در این خصوص در سطح دانشگاه های آذربایجان غربی اجرا می شود.

وی، افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدای دانشجویان، اساتید و دانشجویان و برنامه های مختلف تشکل های دانشجویی به ویژه بسیج دانشجویی از جمله برنامه های دانشگاه های آذربایجان غربی است که در راستای کنگره شهداء اجرا می شوند.

دبیر کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی، کنگره ۱۲ هزار شهید استان را فرصتی مغتنم برای تبیین ایثار، فداکاری و اوج سلحشوری مردم این خطه عنوان کرد.

وی، با تقدیر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای که در خصوص کنگره شهداء فعالیت می کنند، گفت: امیدواریم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با وجود هجمه های فرهنگی گسترده دشمنان، فرهنگ سازی شده و باعث الگوگیری نسل جوان و دانشگاهیان از شهدا ء شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.