ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48438
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۴۵
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
تسلیم شدن 6 داعشی از جمله یک فرمانده در دیرالزور سوریه

تسلیم شدن 6 داعشی از جمله یک فرمانده در دیرالزور سوریه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت دوشنبه (روز گذشته) تجهیزات نظامی زیادی وارد شهر دیرالزور کردند تا مقدمات حمله دیگری برای بیرون راندن داعش را فراهم کنند. این مسئله کمتر از یک هفته از پیشروی مهم نیروهای ارتش سوریه در اطراف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت دوشنبه (روز گذشته) تجهیزات نظامی زیادی وارد شهر دیرالزور کردند تا مقدمات حمله دیگری برای بیرون راندن داعش را فراهم کنند.

این مسئله کمتر از یک هفته از پیشروی مهم نیروهای ارتش سوریه در اطراف این شهر صورت میگیرد که در جریان محاصره شهر و فرودگاه دیرالزور شکسته شد.

حملات پیاپی و دامنه دار ارتش سوریه سبب شده است که گروهی از عناصر داعش در این استان خود را تحویل ارتش سوریه دهند.

وبگاه معارض «قاسیون» به نقل از منابع محلی گزارش داد که «أبو خزیمة التونسی» به همراه 5 نفر از نیروهایش، تسلیم ارتش سوریه شدند.

ایوخزیمه که اصالتا اهل دیرالزور است، پیشتر در شهر المیادین و «الموحسن» رئیس پلیس داعش بوده است. داعش پلیس خود را «حسبه» می‌نامد و ابوحزیمه «امیر الحسبة» بوده است.

استان دیرالزور در حال حاضر شاهد دو عملیات نظامی است: عملیات نخست به رهبری نیروهای سوری صورت میگرد. عملیات دوم نیز توسط نیروهای دموکراتیک سوریه است که در شرق این استان با حمایت آمریکا انجام میشود.

گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه نیز گزارش داد که مناطق تحت اشغال داعش در دیرالزور، در تیررس توپخانه ارتش سوریه قرار دارد و سیطره بر این مناطق پیشروی ارتش به سمت جنوب دیرالزور را تسهیل میبخشد و امنیت فرودگاه را تأمین میکند.

پس از شکست محاصره، دولت سوریه محموله های مواد غذایی و پزشکی به دیرالزور ارسال کرد.

منابع خبری سوری اعلام کردند که 700 تن کمک بشر دوستانه به محله های تحت کنترل ارتش سوریه در دیرالزور رسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.