ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48442
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۵۷
  • 352 بازدید
  • ارسال توسط :
90درصد فعالیت‌های عمرانی دانشگاه شاهد بدون بودجه دولتی انجام می‌شود

90درصد فعالیت‌های عمرانی دانشگاه شاهد بدون بودجه دولتی انجام می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، دکتر کامیار ثقفی رییس دانشگاه شاهد در افتتاحیه دانشکده پزشکی این دانشگاه طی سخنانی اظهار کرد: دانشکده پزشکی از بدو تاسیس در خیابان دهکده سابق در بلوار کشاورز بود که در ساختمان غیر آموزشی و تغییر کاربردی داده ایجاد شده بود و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایسنا، دکتر کامیار ثقفی رییس دانشگاه شاهد در افتتاحیه دانشکده پزشکی این دانشگاه طی سخنانی اظهار کرد: دانشکده پزشکی از بدو تاسیس در خیابان دهکده سابق در بلوار کشاورز بود که در ساختمان غیر آموزشی و تغییر کاربردی داده ایجاد شده بود و در شرایط سخت و خارج شأن اساتید و اعضای هیات علمی و کارمندان این دانشگاه فعالیت می‌کرد بر این اساس تصمیم گرفته شده دانشکده‌ای در پردیس دانشگاه و در طرح جامع ساخته شود و طراح و پیمانکار پروژه انتخاب شدند.

وی ادامه داد: با توجه به تجربیات موفق ما در ساخت دو دانشکده هنر وکشاورزی تصمیم بر این شد که از شرکتی به عنوان ناظر و تکمیل کننده پروژه استفاده کنیم.

رییس دانشگاه شاهد با بیان اینکه در احداث ساختمان دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد به هیچ وجه از بودجه دولتی کمک نگرفته‌ایم، تاکید کرد:‌ منابع این پروژه از بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین شده است.

وی با اشاره به شروع پروژه ایجاد ساختمان پزشکی شاهد از سال 93 گفت: 90 درصد ساخت و ساز در این دانشگاه مرهون حمایت‌های بنیاد شهید است که به لحاظ معنوی و به لحاظ مادی از دانشگاه حمایت می‌کند.

ثقفی در ادامه با اشاره به این که دانشکده ، پرستاری، مامایی و طب سنتی نیز قرار است در آینده نزدیک در دانشگاه شاهد احداث شود گفت: ساخت و سازها برای گروه علوم پزشکی در سه فاز پیش بینی شده است و در این راستا امروز فاز اول مجموعه گروه علوم پزشکی را افتتاح کردیم.

وی ادامه داد: ساخت کلاس‌ها و اتاق اساتید مراحل نهایی خود را پشت سر می‌گذارد و در سال جاری به دنبال تکمیل این فاز از کار نیز هستیم.

رییس دانشگاه شاهد با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی بعضا یا در مرحله طراحی و اجرا مشکل دارند و یا به دلیل کمی بودجه تصویب شده پیش نمی‌روند و معمولا بیش از 25 سقف پروژه تغییرات دارد، ادامه داد:‌ خوشبتخانه ما در این موارد هیچ مشکلی نداشتیم و خوشحالیم که این پروژه را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

دکتر ثقفی با بیان اینکه دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد 6852 متر وسعت دارد، گفت: 3850 متر فضای مفید و 3000 متر مجموع فضای مشاع و عمومی این مجموعه است.همچنین مبلغ قرار داد احداث ساختمان 12 میلیارد 127 میلیون تومان است.

رییس دانشگاه شاهد با بیان اینکه این دانشکده دارای یک بخش آزمایشگاهی و بخش آمفی تئاتر است گفت: بخش کلاس‌ها و فضای دانشجویی و اتاق اساتید در فاز بعدی پروژه احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: 1954 متر فضای آزمایشگاهی در این ساختمان ایجاد شده و 18 ازمایشگاه برای دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد ساخته شده است.

دکتر ثقفی در پایان خاطرنشان کرد: ارزیابی و رتبه بندی و اعتبار سنجی دانشگاه‌های علوم پزشکی طی چندسال اخیر در وزارت بهداشت فعالیتی آغاز شده و بر این اساس دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و نهایتا در کل کشور دانشگاه شاهد جزو 7 دانشگاه برتر در حوزه علوم پزشکی معرفی شده است .

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.