ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 48470
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۲۴
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مسابقات یادواره شهید حججی در یاسوج

برگزاری مسابقات یادواره شهید حججی در یاسوج

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛    آتیلا لوا  رئیس هیئت سه گانه استان از برگزاری یک دوره مسابقات سه گانه در دو بخش بانوان و آقایان گرامیداشت یادواره شهید حججی خبر داد و گفت:هیئت سه گانه استان به منظور استعدادیابی و […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛    آتیلا لوا  رئیس هیئت سه گانه استان از برگزاری یک دوره مسابقات سه گانه در دو بخش بانوان و آقایان گرامیداشت یادواره شهید حججی خبر داد و گفت:هیئت سه گانه استان به منظور استعدادیابی و تعیین سطح ورزشکاران این رشته اقدام به برگزاری مسابقات شنا با عنوان یادواره شهید حججی کرد.

 لوا با بیان اینکه این مسابقات روز پنج شنبه برای آقایان و در روز جمعه برای بانوان در ۵رده سنی برگزار شد افزود: به نفرات اول تا سوم مدال و حکم قهرمانی و به همه افراد شرکت کننده،هدیه ای به رسم یادبود اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه این رقابت با حضور خانواده های ورزشکاران برگزار شد گفت: از همه پتانسیل های شهرستان بویراحمد در امر داوری استفاده و همچنین آخرین متدها و قوانین داوری در این مسابقات اجرا شد.

نفرات برتر این مسابقات در بخش آقایان و در رده سنی زیر ۸سال، اشکان قادری ، سید کسری موسویان وآریا حریری اول تا سوم شدند و رده سنی ۹سال شاهرخ محمدپور اول شد.

در رده سنی ۱۰سال، کورش زمانزاده، ابوالفضل حریری، سروش پشدار به ترتیب اول تاسوم شدند، دررده سنی ۱۱-۱۲سال: آیدین لواء، سید مبین حسینی، ایلیا مبصری، در رده سنی ۱۳-۱۴سال: محمد اسکندری، رضا جوزاریان، نیما دلاوری نیز اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش بانوان این مسابقات رده سنی زیر۸سال: آیسا لواء، سارینا زارع، آتنا فخری زاده ،در رده سنی ۹سال: نرگس دهناد، یسنا عزیزی، ریحانه عسکرپور، در رده سنی ۱۰سال: مبینا حسینی مطلق، سیده آیسان تقوی، آرمیتا دلاورفر، در رده سنی۱۱-۱۲سال: کیمیا شجاعی، هلن قنبرزاده، الهه نجات اللهی و در رده سنی۱۳-۱۴سال: ساناز صداقت، زهرا بناوند، یاسمین بهروزی به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.