ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48476
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۳۳
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
شهیدی:دانشگاه شاهد منصوب به حدود 230 هزار شهید است

شهیدی:دانشگاه شاهد منصوب به حدود 230 هزار شهید است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی صبح روز سه‌شنبه 21 شهریور 96 در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد، با تقدیر از تلاش‌های مسئولان دانشگاه شاهد گفت: دانشگاه شاهد دانشگاه ارزش‌آفرینی است که یادگار امام (ره) و رهبری و منصوب به شهدا و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی صبح روز سه‌شنبه 21 شهریور 96 در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد، با تقدیر از تلاش‌های مسئولان دانشگاه شاهد گفت: دانشگاه شاهد دانشگاه ارزش‌آفرینی است که یادگار امام (ره) و رهبری و منصوب به شهدا و فرهنگ ایثار است.
وی در ادامه هدف از آفرینش انسان را رسیدن به کمال دانست و گفت: همه موجودات دارای کمال اجباری هستند، اما انسان علاوه بر این کمال اختیاری نیز دارد. پیامبران الهی با تزکیه و تعلیم، مسیر کمال را به انسان‌ها نشان می‌دهند و این همان کاری است که دانشمندان و اساتید نیز با به‌کارگیری اخلاق، تذهیب نفس و تعلیم علم به‌نوعی آن را پیگیری می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تزکیه و علم را دو بال برای رسیدن به کمال انسانی و سعادت توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی به‌کارگیری اخلاق و ارزش‌های اسلامی و علم و پژوهش را کنار هم نهاد، همان‌طور که در آیات و روایات همواره تزکیه قبل از تعلیم مطرح شده است. امروز این روند در رأس برنامه‌های کشور ایران قرار دارد و استکبار جهانی به دنبال گرفتن این ارزش‌ها از جامعه اسلامی است و در این مسیر به سراغ دانشمندان، دانشجویان و نسل جوان ما آمده است، اما هرگز به هدف خود نخواهد رسید.
معاون رییس جمهور ادامه داد: دانشگاه شاهد منصوب به حدود 230 هزار شهیدی است که تمام هستی خود را برای انقلاب و جامعه ایران فدا کردند و به همین دلیل رسالت این دانشگاه فراتر از سایر مراکز علمی و دانشگاهی است، زیرا ما هر چه داریم به برکت خون همین شهداست و این دانشگاه نیز باید علاوه بر فعالیت‌های علمی و پژوهشی، در ترویج فرهنگ این شهدا بکوشد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه هر علمی که در جهت رشد و خدمت به جامعه باشد با ارزش است، گفت: دانشگاه شاهد مایه امید همه ماست و ان شاءالله هر روز شاهد گسترش و توسعه این مجموعه در ابعاد علمی و ارزشی باشیم و دانشجویان این دانشگاه، فارغ از نگاه به اخذ مدرک، کسب علم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
حجت‌الاسلام شهیدی پس از افتتاح ساختمان جدید دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد، از بخش‌های مختلف این دانشکده بازدید و اظهار امیدواری کرد با همکاری مسئولین دانشگاه و حمایت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، ساختمان سایر دانشکده‌های علوم پزشکی دانشگاه شاهد نیز آماده بهره‌برداری شوند.
دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 127 میلیون تومان در متراژ 6 هزار و 852 مترمربع شامل 3 هزار و 850 مترمربع مفید و 3 هزار مترمربع فضای مشاع و عمومی ساخته شده است.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.