ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 48483
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۴۵
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
عزت و حجت شهید حججی در اردوهای جهادی بوجود آمده است

عزت و حجت شهید حججی در اردوهای جهادی بوجود آمده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیک دانشجو سرهنگ بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در مراسم اختتامیه اردوی جهادی دانشگاه های غرب گیلان در روستای خرمکش شفت با اشاره به شعار استراحت ما بعد از شهادت، گفت: در اردوهای جهادی دانشجویی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیک دانشجو سرهنگ بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در مراسم اختتامیه اردوی جهادی دانشگاه های غرب گیلان در روستای خرمکش شفت با اشاره به شعار استراحت ما بعد از شهادت، گفت: در اردوهای جهادی دانشجویی همان حالات و رفتار نسل بچه های جبهه را بین دانشجویان جهادگر می بینیم.

وی افزود:کشوری که هم از داخل و هم از خارج مورد هجمه های متفاوت است، بار سنگین حفظ و حراست از جمهوری اسلامی بردوش جهادگران دانشجوست.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا می فرماید:شهید حججیِ عزیز در دنیایی که روزنه‌های اغواگر صوتی و تصویری فراوانی وجود دارد، چنین درخشید و خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد.

وی افزود: این حجت و این عزت از کجا بوجود آمده است؟ این حجت و عزت در اردوهای جهادی بوجود آمده است و شما دانشجویان نباید نگاه جهادی را فقط در این ۱۵ روز داشته باشید بلکه نگاه جهادی باید در همه ابعاد زندگی شما حضور داشته باشد.

وی در پایان گفت:لزوما کسانی می توانند حکومتی را جهانی کند که نگاه جهادی باشد و گرنه کسی که نگاه لیبرال داشته باشد خودش را نمی تواند حفظ کند چه برسد که بخواهد حکومتی را جهانی کند!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.