ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48494
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۲۰
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

واکنش قطر به بیانیه منسوب به داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، تلویزیون رسمی قطر با پخش گزارشی تأکید کرد که کشورهای محاصره‌کننده قطر بیانیه منسوب به داعش که مدعی حمایت از دوحه شده، جعل کرده‌اند. در این گزارش تحت عنوان «رسانه‌های کشورهای محاصره‌کننده قطر بیانیه داعش را جعل کرده‌اند»، آمده که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، تلویزیون رسمی قطر با پخش گزارشی تأکید کرد که کشورهای محاصره‌کننده قطر بیانیه منسوب به داعش که مدعی حمایت از دوحه شده، جعل کرده‌اند.

در این گزارش تحت عنوان «رسانه‌های کشورهای محاصره‌کننده قطر بیانیه داعش را جعل کرده‌اند»، آمده که رسانه‌های سعودی و دیگر کشورهای محاصره‌کننده قطر کارشان به جایی رسیده که سخنگویان داعش شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این گزارش آمده است، «اتفاقی که افتاد فصل جدیدی از دروغ‌هایی است که روزنامه سعودی الریاض با عنوان «داعش کمک به قطر را علنی کرد»، آغاز کرده است.

در هفته گذشته رسانه‌های سعودی و اماراتی خبر منتشر کردند مبنی بر اینکه داعش در بیانیه‌ای حمایت خود از قطر را اعلام کرده است؛ امری که به گفته کارشناسان و ناظران، دروغ بودن آن کاملا روشن بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.