ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 48521
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

برگزاری یادواره ۱۲ شهید روستای سلیم‌آباد فراهان/ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راهکار مقابله با توطئه دشمنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد حسین رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر گفت: یادواره شهدای ۱۲شهید روستای سلیم آباد و گرامیداشت شهید مدافع حرم؛ شهید حججی و شهید سید سجاد روشنایی(شهید مدافع حرم شهرستان فراهان) در روز پنجشنبه ۲۳ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد حسین رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر گفت: یادواره شهدای ۱۲شهید روستای سلیم آباد و گرامیداشت شهید مدافع حرم؛ شهید حججی و شهید سید سجاد روشنایی(شهید مدافع حرم شهرستان فراهان) در روز پنجشنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۱۵ در حسینیه سیدالشهداء سلیم آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: عزت و سربلندی امروز ملت ایران در گفتمان جهانی انقلاب اسلامی مرهون خون شهدای این انقلاب است.

رضایی با تاکید بر مقام والای شهدا افزود: امروز به برکت خون مطهر شهدا، انقلاب اسلامی محفوظ مانده و به عنوان سرمشق و چراغ راه برای مسلمانان جهان در آمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت فراهان ادامه راه شهدا را حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروزه مقابله با تهدیدهای نرم دشمنان انقلاب اسلامی از وظایف ما است که به منظور مقابله با این تهدیدها باید مجهز به فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا بر عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند استوار ایستاده اند، افزود: مسیر مبارزه با استکبار با قوت همچنان ادامه دارد.

رضایی بیان کرد: ایجاد هراس در دل دشمن برای نفوذ، پایداری دین، حفظ آرمان‌های امام(ره) و انقلاب از دیگر اهدافی است که این شهدای والامقام در راه آن جان خود را نثار کردند.

نماینده بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فراهان خاطر نشان کرد: همه ما باید احساسمان نسبت به حفظ این کشور و آرمان‌های انقلاب مانند شهدا باشد.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان و عضو مجلس خبرگان رهبری سخنران این یادواره است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.