ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48543
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :

کاهن هندی ربوده شده در یمن با میانجیگری عمان آزاد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز سه شنبه خبرگزاری فرانسه، ‘تام ازونانی’ کاهن هندی در حمله عناصر ناشناس و مسلح به خانه سالمندان در شهر عدن واقع در جنوب یمن در مارس (اسفند ماه) 2016 ربوده شده بود.براساس این گزارش، مسئولان سلطنت عمان با میانجیگری موفق شدند که این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز سه شنبه خبرگزاری فرانسه، ‘تام ازونانی’ کاهن هندی در حمله عناصر ناشناس و مسلح به خانه سالمندان در شهر عدن واقع در جنوب یمن در مارس (اسفند ماه) 2016 ربوده شده بود.
براساس این گزارش، مسئولان سلطنت عمان با میانجیگری موفق شدند که این کاهن را از دست عناصر مسلح آزاد کنند.
در حمله عناصر مسلح به خانه سالمندان در عدن 16 نفر از جمله چهار راهبه کاتولیک کشته شدند.
هویت این عناصر مسلح تاکنون آشکار نشده است.
عربستان با ائتلاف ۹ کشورعربی منطقه از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
در نتیجه حملات بی امان عربستان ناامنی اکثر مناطق یمن را فرا گرفته است و همین امر باعث شده است تروریست های مسلح وابسته به القاعده و داعش از خلأ موجود برای نفوذ به شهرهای مختلف یمن از جمله عدن استفاده کرده و دست به اقدامات تروریستی بزنند.
این اولین باری نیست که عمان برای آزادی گروگان‌‌هایی در یمن وساطت می‌کند؛ در نوامبر 2015 نیز وزارت خارجه عمان از آزادی سه گروگان آمریکایی در یمن با وساطت مسقط خبر داد.
‘نوران حواص’ یک زن فرانسوی (با اصلیتی تونسی) که در دسامبر سال گذشته (2015) در یمن به گروگان گرفته شده بود، با میانجیگری این کشور در سال 2016 آزاد شده است.
خاورم**9366**1144
مترجم:صغری رحیمی* انتشار دهنده: علیرضا جباری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.