ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48545
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :

دولت ما اسلامی نیست/ باید به دنبال آن باشیم که دولت ما اسلامی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: سردار حسن کهندل در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین که در فرهنگسرای رازی ورامین برگزار شد بیان کرد: شهدای مدافع حرم تفاوت هایی را با شهدای جنگ تحمیلی دارند. وی خاطر نشان کرد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: سردار حسن کهندل در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین که در فرهنگسرای رازی ورامین برگزار شد بیان کرد: شهدای مدافع حرم تفاوت هایی را با شهدای جنگ تحمیلی دارند.

وی خاطر نشان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی همه دست به دست هم داده بودند تا بسیجیان که عاشق شهادت و امام خود بودند وارد صحنه های جنگ شوند و بجنگند.

این رزمنده جنگ تحمیلی ادامه داد: امروز هیچ تبلیغات و هیچ تشویقی وجود ندارد که مدافعان حرم ما نیز دعوت شوند و تنها در برخی از یادواره ها کلام‌هایی از مدافعان حرم گفته می‌شود.

کهندل با بیان اینکه امروز مدافعان حرم مدال‌هایی مانند عشق و دیوانگی به ائمه اطهار دارند، گفت: برخی افراد فقط در کلام صحبت‌هایی می کنند ولی فقط به اندازه شعار باقی می‌ماند ولی رزمندگان مدافع حرم ما حرف و عمل آنها یکی است و آن چیزی که در محرم در هیئت‌ها اعلام می‌کنند را در میدان رزم اجرایی می‌کنند.

این رزمنده مدافع حرم خاطر نشان کرد: جوانانی هستند که امروز حتی رضایت نامه از خانواده‌های خود می آورند و برخی از آنها حتی تماس می گیرند و اعلام رضایت برای اعزام همسران و فرزندان خود می‌کنند تا رزمنده‌شان بتواند در جبهه جنگ حضور پیدا کند.

وی تصریح کرد: مدال برخی از رزمنده‌های جنگ تحمیلی از مدال رزمنده‌های مدافع حرم کمتر است زیرا امروز کسی نیست که دعوت کند و فراخوان دهد ولی این افراد در جبهه‌های جنگ حاضر می‌شوند.

کهندل اظهار داشت: اگر مدافعین حرم ما نباشند به جرات می‌توانیم بگوییم که امروز ترویست‌ها در همین شهرهای ما حضور داشتند و می جنگیدند.

رزمنده جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: قبل از حضور نیروهای مدافع حرم ما در خط مقدم سوریه، برخی فرماندهان هم فکر با تروریست ها باعث شد که نیروهای خودشان شکست‌های پی در پی بخورند.

وی تصریح کرد: از دهه‌های گذشته استکبار به همین شکل فعالیت داشته است و در بین فرماندهان و رده‌های بالا نفوذ کرده است و توانسته است که نیروهایی مانند داعش و طالبان را به وجود آورد.

کهندل اظهار داشت: مسئولینی هستند که اعلام می‌کنند ما هم مانند ژاپن و آلمان نیروی نظامی نداشته باشیم، از سوی دیگر این افراد در صحنه‌های جنگ تحمیلی نیز حضور داشته‌اند و آن را لمس کرده اند.

این مدافع حرم بیان کرد: امروز مدافعین حرم و افرادی که دیوانه وار به کشورهای عراق و سوریه می روند باعث شده اند که حرم ائمه اطهار ما سالم باقی بمانند.

وی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی ما مواضع دشمن و خودی مشخص بوده و خطی بین ما بود ولی امروز در سوریه و عراق دشمن و خودی مشخص نیستند.

کهندل اظهار داشت: داعش مدعی دولت اسلامی است ولی به هیچ چیز اعتقاد ندارد زیرا هیچ مسلمانی این اقدامات را انجام نمی دهد و ناموس مردم را در بازار به فروش نمی رساند.

رزمنده جنگ تحمیلی افزود: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که همبستگی شیعه در کنار هم را به وجود آورده است و هیچ جای دنیا این مسئله سابقه نداشته است تا جایی که شاهد هستیم نیروهای عراقی در سوریه حاضر شده و می جنگند زیرا شیعه هستند.

وی با بیان اینکه برخی کشورها که هیچ توقعی از آنها نداریم امروز در کنار ما در سوریه حاضر شده و می جنگند، گفت: این بسیجیان باعث افتخار و سربلندی کشور هستند و مسئولین باید به معنای واقعی قدر شناس این جوانان و بسیجیان باشند.

کهندل تصریح کرد: اگر این بسیجیان نبودند امروز باید مسئله سوریه در کشور ما رخ می‌داد و برخی از منازل ما توسط نیروهای تروریستی نابود می شد و مابقی را نیز خودمان برای از بین بردن تروریست ها باید خراب می کردیم.

این مدافع حرم اظهار داشت: اگر نیروهای بسیجی، مدافعان حرم و نیروهای نظامی و انتظامی در کشور ما نباشند به راحتی نمی تواند شب در منازل خود استراحت کنیم، به همین دلیل این افراد افتخارات ما هستند.

وی با بیان اینکه بسیجی سرمایه کشور است، گفت: امروز باید فرهنگ بسیجی را در کشور بیشتر رواج دهیم و مراقب باشیم که فریب دشمنان با سرگرمی‌هایی که برای ما درست کرده است را نخوریم.

کهندل تصریح کرد: متاسفانه امروز باید اعلام کنیم که امر به معروف و نهی از منکر در کشور ما به شدت کم شده است در صورتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی شدیداً به اجرای این مسئله تاکید کرده است.

رزمنده جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: بسیجیان باید ولایتمدار باشند و به همین دلیل نیز باید دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله اجرای امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه و خیابان اجرایی کنند.

وی اظهار داشت: مردم، حکومت و رهبر ما اسلامی است ولی دولت ما اسلامی نیست و باید به دنبال آن باشیم که دولت ما اسلامی شود.

این رزمنده مدافع حرم با بیان اینکه ما دوست داریم کشور ما آرام باشد و رونق پیدا کند و سرآمد تمام دنیا باشد، افزود: نخبگان زیادی از کشور ما در مراکز بزرگ دنیا در حال فعالیت هستند و از سوی دیگر غنی ترین فرهنگ دنیا را داریم ولی شاهد هستیم که به خواست برخی مسئولین فرهنگ غرب را برای خودمان الگو می‌کنیم.

کهندل تصریح کرد:یکی از خاخام های صهیونیست اعلام می کند که ما باید کاری کنیم که مهدی شیعیان نیاید که اگر بیاید ما نابود می شویم ولی امثال شهید شاطری‌ها اقداماتی می‌کنند که در جلوی چشم صهیونیست ها با فاصله یک سیم خاردار فرهنگ سازی می کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.