ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48547
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

اشتراک‌گذاری مباحث پژوهشی در مؤسسه قرآنی نور هدایت جاریه

رضا خدائی، از اعضای مؤسسه نور هدایت جاریه در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ درباره فعالیت‌های این مؤسسه مردم نهاد، گفت: مؤسسه نور هدایت جاریه یک مجمع مردم نهاد است که از سال ۸۶ به همت جمعی از دوستان تشکیل و در سازمان تبلیغات اسلامی به ثبت رسید.وی عنوان کرد: این مؤسسه با هدف […]

رضا خدائی، از اعضای مؤسسه نور هدایت جاریه در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ درباره فعالیت‌های این مؤسسه مردم نهاد، گفت: مؤسسه نور هدایت جاریه یک مجمع مردم نهاد است که از سال ۸۶ به همت جمعی از دوستان تشکیل و در سازمان تبلیغات اسلامی به ثبت رسید.
وی عنوان کرد: این مؤسسه با هدف کسب معرفت و شناخت برنامه‌های الهی با استفاده از آیات و روایات پیرامون موضوعات قرآنی به تحقیق و پژوهش می‌پردازد و با برگزاری جلسات سیار به سرپرستی حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود براتی هر دو هفته یک‌بار در منزل اعضای مؤسسه، مباحث پژوهشی به اشتراک گذاشته شده و بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.
خدائی با بیان اینکه در واقع فعالیت این مؤسسه در راستای افزایش سواد قرآنی و آمادگی اعضای این گروه در جهت انتقال معارف قرآن کریم به دیگر علاقه‌مندان به موضوعات قرآنی است، ادامه داد: تقریبا حدود یک سال پس از شکل‌گیری این مجموعه، اعضا با ورود به مساجد، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های قرآنی و فرهنگی به تعلیم مباحث تحقیقی و پژوهشی خود به علاقه‌مندان معارف قرآنی، می‌پردازند. همچنین این مؤسسه با دیگر مؤسسات قرآنی در قالب تحقیق و پژوهش و تبادل اطلاعات همکاری دارد.
وی با اشاره به اینکه شهید حمیدرضا اسداللهی، مدافع حرم و نخبه حوزه بین‌الملل از اعضای فعال مؤسسه بود، گفت: انتشار لوح فشرده زندگی حضرت آدم(ع) در سال ۸۹ و برگزاری یادواره ذکر رضوان به یادبود شهید عماد مغنیه فرمانده نظامی حزب‌الله لبنان با حضور خانواده شهید و تقدیر از ایشان در سال ۹۱ دو نمونه از کارهای قابل توجه مؤسسه است.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در مؤسسه قرآنی نور هدایت جاریه می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۵۹۵۹۳۸۵ تماس بگیرند.
حسین معروفی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.