ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48548
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
پارلمان اروپا تحریم صادرات تسلیحات به عربستان را به رأی می‌گذارد

پارلمان اروپا تحریم صادرات تسلیحات به عربستان را به رأی می‌گذارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، یک منبع خبری در پارلمان اروپا امروز به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که اتحادیه اروپا قصد دارد صادرات تسلیحات به ریاض را به دلیل ظن استفاده از این سلاح‌ ها در جنگ‌ های سوریه و یمن ممنوع کند. بر اساس اعلام این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، یک منبع خبری در پارلمان اروپا امروز به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که اتحادیه اروپا قصد دارد صادرات تسلیحات به ریاض را به دلیل ظن استفاده از این سلاح‌ ها در جنگ‌ های سوریه و یمن ممنوع کند.

بر اساس اعلام این منابع، ریاض به خاطر تامین سلاح برای تروریست ها در سوریه و استفاده از آن در جنگ علیه مردم بی دفاع یمن، مورد تحریم تسلیحاتی قرار می گیرد.

این منبع خبری آگاه در پارلمان اروپا در این خصوص ادامه داد: پارلمان اروپا، پیشنهاد تحریم تسلیحاتی علیه عربستان سعودی را به اتحادیه اروپا داده است. این پیشنهاد بر اساس این موضوع که عربستان کشور تامین کننده سلاح برای تروریست ها در سوریه و نیز استفاده کننده از آن در جنگ در یمن است، ارائه شده است.

منبع مذکور در ادامه می افزاید: قرار است رأی‌گیری درباره این قطعنامه غیرالزام‌آور پیرامون اِعمال تحریم تسلیحاتی علیه ریاض فردا ۱۳ سپتامبر سال جاری میلادی و در جریان نشست پارلمان اروپا در استراسبورگ به انجام برسد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.