ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48552
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگجویان داعش در ننگرهار یک عالم دین را در مسجد تیرباران کردند

جنگجویان داعش در ننگرهار یک عالم دین را در مسجد تیرباران کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر رسانه‌های ولایت ننگرهار می‌گوید این رویداد  در روستای کندی‌باغ ولسوالی چپرهار اتفاق افتاده‌است. در خبرنامه‌یی که از سوی دفتر ولایت ننگرهار به نشر رسده گفته شده که این عالم دینی به نام عبدالرحمان ۷۰ ساله بوده و در […]

جنگجویان داعش در ننگرهار یک عالم دین را در مسجد تیرباران کردندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر رسانه‌های ولایت ننگرهار می‌گوید این رویداد  در روستای کندی‌باغ ولسوالی چپرهار اتفاق افتاده‌است.

در خبرنامه‌یی که از سوی دفتر ولایت ننگرهار به نشر رسده گفته شده که این عالم دینی به نام عبدالرحمان ۷۰ ساله بوده و در داخل مسجد کشته شده‌است.

اگرچه گروه داعش به دلیل مختلف دست به کشتار غیر نظامیان می‌زند اما در مورد انگیزۀ این اقدام‌شان چیزی گفته نشده و این گروه نیز در این مورد تا به حال اظهار نظری نکرده‌است.

در همین حال دفتر رسانه‌های ننگرهار از کشته‌شدن سه تن از افراد مربوط به گروه طالبان نیز در این ولایت خبر می‌دهد.

شب گذشته طالبان در ولسوالی لعل پور هدف حملۀ هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفته‌اند که در پی آن سه‌تن آنان به نام‌های شلمان، محاذ و وقاص کشته شده‌اند.

این جنگ‌جویان طالب خارجیانی بوده‌اند که برعلاوۀ لعل‌پور، در دیگر بخش‌های ننگرهار نیز در صف داعش و طالبان حضور دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.