ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48638
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
کنگره ملی ۱۲ هزار شهید فرصتی برای تبیین ایثارگری‌ها دوران دفاع مقدس است

کنگره ملی ۱۲ هزار شهید فرصتی برای تبیین ایثارگری‌ها دوران دفاع مقدس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در دومین جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان که عصر در استانداری برگزار شد، گفت: برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان فرصتی برای تبیین ایثارگری‌ها […]

کنگره ملی ۱۲ هزار شهید فرصتی برای تبیین ایثارگری‌ها دوران دفاع مقدس استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در دومین جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان که عصر در استانداری برگزار شد، گفت: برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان فرصتی برای تبیین ایثارگری‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و رزمندگان دلیر ۸ سال دفاع مقدس است.

وی افزود: به دلیل کثرت و وسعت جامعه ایثارگری فرصت برای دیدار و رسیدگی به همه این افراد مهیا نیست و نتوانستیم در حد بضاعت و انتظارات این عزیزان پاسخگوی آنان باشیم، ولی برای حل مسائل و مشکلات آن‌ها تلاش می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار همدردی با مسلمانان و محکوم نمودن بدرفتاری‌های صورت گرفته بر علیه مسلمین میانمار گفت: در صورت وجود اتحاد و همدلی میان مسلمانان جهان جرات هیچ گونه بدرفتاری به مسلمین مشاهده نمی‌شود.

صفرزاده در ادامه به استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود در استان اشاره نمود و اظهار داشت: با توسعه شرکت‌های دانش بنیان می‌توان در راستای افزایش بهره وری و راندمان تولیدات محصولات کشاورزی گام برداشت.

وی ادامه داد: با تولیدات بیشتر و با کیفیت بالا می‌توان در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال در استان و تحقق شعار سال حرکت کرد.

صفرزاده همچنین به تکریم ارباب رجوع در ادارات علی الخصوص ایثارگران تاکید نمود و و گفت: در برخی موارد عدم تکریم و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع نارضایتی از کل سیستم اداری و در نهایت نظام اسلامی را دامن می‌زند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان در آبان امسال گفت: کنگره ملی 12 هزار شهید استان  ۵ اجلاسیه دارد که یکی از آن اجلاسیه ایثارگران است.

در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات مرتبط با ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها طرح و برای حل این مشکلات چاره اندیشی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.