ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48640
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
دومین یادواره سفیران مقاومت برگزار شد

دومین یادواره سفیران مقاومت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهیدان غضنفر رکن‌آبادی و محمدرحیم آقایی پور با عنوان سفیران مقاومت  عصر امروز سه شنبه  با حضور خانواده شهدای منا و مسوولان فرهنگی و سیاسی در حوزه هنری  برگزار شد. در این آیین بزرگداشت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهیدان غضنفر رکن‌آبادی و محمدرحیم آقایی پور با عنوان سفیران مقاومت  عصر امروز سه شنبه  با حضور خانواده شهدای منا و مسوولان فرهنگی و سیاسی در حوزه هنری  برگزار شد.

در این آیین بزرگداشت حسین جابری انصاری، حسین امیرعبداللهیان، حسین شیخ الاسلام، محمد رضا باقری و جمعی از چهره‌های فرهنگی و سیاسی، رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور، سفرای فلسطین و عراق و سیدعلی صفی الدین نماینده حزب الله لبنان در تهران و ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین حضور یافتند.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان مشاور رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها در این مراسم به بیان سخنانی درباره مقام شهیدان به ویژه شهید رکن‌آبادی و آقایی‌پور  پرداخت.

در این آیین بزرگداشت همچنین پیام سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان توسط فرزند شهید رکن‌آبادی قرائت شد و از فعالان حوزه فرهنگی و تولید کنندگان آثار هنری مرتبط با شهدای منا تقدیر به عمل آمد.

رونمایی از مستند سفیر منا، پخش سرود در رثای شهدای منا و مدافعین حرم به همراه پخش مستند درباره شهید رکن‌آبادی بخش دیگری از این آیین بزرگداشت بود.

شهید غضنفر رکن‌آبادی سفیر سابق ایران در لبنان و شهید محمدرحیم آقایی‌پور سفیر سابق ایران در اسلوونی دو نفر از کسانی بودند که در فاجعه منا به شهادت رسیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.