ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 48697
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۲۷
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
روحیه انقلابی جوان نسل امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیست

روحیه انقلابی جوان نسل امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیست

سردار محمدعلی آ‌سودی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: دیرالزور پایگاه اصلی داعش در سوریه است که این منطقه مدتی تحت اشغال  تکفیری‌ها بوده و تروریست‌های  داعش نیروهای خود را به این منطقه می‌آوردند. مشاور عالی نماینده ولی […]

شسردار محمدعلی آ‌سودی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: دیرالزور پایگاه اصلی داعش در سوریه است که این منطقه مدتی تحت اشغال  تکفیری‌ها بوده و تروریست‌های  داعش نیروهای خود را به این منطقه می‌آوردند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دیرالزور محل تجمع تروریست‌های فراری بود، ادامه داد: محاصره این منطقه توسط ارتش سوریه و جبهه مقاومت شکسته شد و با تصرف کامل این منطقه هیچ راهی برای تروریست‌های تکفیری باقی نمی‌ماند.

وی افزود: با پاکسازی کامل دیرالزور تروریست‌های تکفیری در منطقه جایگاهی نخواهند داشت و امیدواریم به زودی شاهد نابودی داعش در این منطقه باشیم.

سردار آسودی با بیان اینکه روحیه انقلابی جوان نسل امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیست، گفت: در چهره شهید حججی که از نسل جوان امروزی است روحیه انقلابی و جهادی را به طور کامل مشاهده می‌کنیم و جوانان نسل امروزی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی فعالیت زیادی دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.