ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 48706
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۴۸
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
جدال مدعیان والیبال «جغتای» در رقابتهای جام «شهید حججی»

جدال مدعیان والیبال «جغتای» در رقابتهای جام «شهید حججی»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، در آستانه هفته دفاع مقدس، شهرستان جغتای شاهد برگزاری ششمین دوره از معتبرترین رویداد والیبالی این شهرستان در قالب رقابت های شهید حججی می باشد. در همین رابطه، شب گذشته فرمانده حوزه بسیج ثامن الائمه(ع) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، در آستانه هفته دفاع مقدس، شهرستان جغتای شاهد برگزاری ششمین دوره از معتبرترین رویداد والیبالی این شهرستان در قالب رقابت های شهید حججی می باشد.

در همین رابطه، شب گذشته فرمانده حوزه بسیج ثامن الائمه(ع) در کفت و گو با پیام جغتای اظهار داشت: ششمین دوره از رقابتهای والیبال شهرستان جغتای ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان جغتای از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

وی افزود: این رقابتها که با حضور ۱۲ تیم از نقاط مختلف شهرستان جغتای در محل سالن چند منظوره حوزه ثامن الائمه جغتای آغاز شده است، تا ۳۱ شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با قدردانی از حضور منسجم و منظم تیم های مدعی در این رقابتها، اظهار داشت: ششمین دوره از مسابقات والیبال بزرگداشت هفته دفاع مقدس که به نام شهید والامقام محسن حججی مزین شده است، با اهدای جوایز به برندگان خود در ۳۱ شهریورماه به کار خود پایان خواهد داد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.