ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 48737
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۴۵
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
تیم فرمانداری قهرمان جام شهید حججی شد

تیم فرمانداری قهرمان جام شهید حججی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛مسابقات فوتسال جام شهید مدافع حرم "حججی" به مناسبت هفته دولت به همت بسیج کارکنان سپاه ناحیه سپیدان واداره ورزش وجوانان سپیدان برگزار شد. مسابقات فوتسال جام شهید مدافع حرم "حججی" با حضور ١٢تیم در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛مسابقات فوتسال جام شهید مدافع حرم "حججی" به مناسبت هفته دولت به همت بسیج کارکنان سپاه ناحیه سپیدان واداره ورزش وجوانان سپیدان برگزار شد.

مسابقات فوتسال جام شهید مدافع حرم "حججی" با حضور ١٢تیم در غالب دو گروه ۶تیمی در مدت دوهفته در سالن انقلاب شهرستان سپیدان برگزار شد. مسابقات فوتسال جام شهید حججی کارکنان گرامیداشت هفته دولت بعد ازگذشت دوهفته و با برگزاری بازی های منظم با قهرمانی تیم فرماداری سپیدان پایان یافت.

مجیدی مسئول  برگزاری این بازی ها درگفتگو باخبرنگارما با اشاره به حضور12 تیم کارمندی در این رقابت ها گفت : این مسابقات در دوهفته برگزار شد که تیم فرمانداری سپیدان تیم بدون باخت این دوره از رقابت ها به عنوان قهرمانی دست یافت و تیمهای گازو نیروی انتظامی به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود : تیم های ادارات گاز،نیروی انتظامی ،آموزش و پرورش و فرمانداری به مرحله یک چهارم صعودو در نهایت تیم های آموزش و پرورش و نیروی انتظامی به رده بندی و تیم های فرمانداری و گاز به فینال صعود کردند تیم فرمانداری سپیدان توانست با نتیجه ۵ بر٣ بر تیم اداره گاز غلبه ومقام قهرمانی راکسب نماید و تیم نیروی انتظامی نیز مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادو تیم  دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان به عنوان تیم اخلاق این دوره مسابقات انتخاب شد.

لازم به ذکر است:  فینال این دوره از مسابقات با حضور دوتیم فرمانداری واداره گاز سپیدان با حضور بخشدارمرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن ورزشی انقلاب برگزار گردید وتیم فرمانداری با نتیجه پنج برسه تیم گاز را شکست داد وبه عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد . گفتنی است کاپ اخلاق نیز به تیم دانشگاه آزاد شهر اردکان تعلق گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.