ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48741
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۴۷
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع حرم، جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) چهارشنبه، 22 شهریورماه از ساعت 18 تا 22 برگزار می‌شود. در ابتدای این جلسه آموزش قرآن مانند روخوانی، روان‌خوانی، تجوید پایه و تخصصی، صوت و لحن و نغمات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع حرم، جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) چهارشنبه، 22 شهریورماه از ساعت 18 تا 22 برگزار می‌شود.

در ابتدای این جلسه آموزش قرآن مانند روخوانی، روان‌خوانی، تجوید پایه و تخصصی، صوت و لحن و نغمات عربی ارائه می‌شود که قرآن‌آموزان مؤسسه می‌توانند در این جلسه حضور داشته باشند.

سپس جلسه با حضور قاریان ممتاز و حفاظ کشوری مانند مهدی هدایتی‌فر، علیرضا رضایی، احسان سوختانلو، محمد‌رضا دربارن‌ملک، رضا برزگر و حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌منش و دیگر قاریان و حافظان برپا می‌شود.

در این مراسم محمدعلی متقیان به ایراد سخنرانی می‌پردازد و همچنین قاسم الماسی مداح اهل بیت(ع) برای حاضران اجرای برنامه دارد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از محفل به مشهد، بلوار توس، توس ۴۱، چهارراه دوم، روبروی درب ترمینال، مسجد امام حسن مجتبی(ع) مراجعه کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.