ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48764
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۲۳
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
پرچم منقش به بارگاه امام رضا(ع) بر بام ایران به اهتزاز در آمد

پرچم منقش به بارگاه امام رضا(ع) بر بام ایران به اهتزاز در آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، پرچم منقش به بارگاه حضرت رضا(علیه السلام) با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم حضرت زینب(سلام الله علیها)، بر بام ایران به اهتزاز درآمد. «علیرضا پوراعظمی» یکی از کارکنان سازمان اقتصادی رضوی است که پس از صعود به قله دماوند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، پرچم منقش به بارگاه حضرت رضا(علیه السلام) با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم حضرت زینب(سلام الله علیها)، بر بام ایران به اهتزاز درآمد.

«علیرضا پوراعظمی» یکی از کارکنان سازمان اقتصادی رضوی است که پس از صعود به قله دماوند و اهتزاز پرچم منقش به بارگاه ملکوتی ولی نعمتمان حضرت رضا(علیه السلام)، به همراه تمامی کوهنوردان فاتح که در آن لحظه بر روی قله حضور داشتند، صلوات خاصه حضرت رضا(علیه السلام) را قرائت کردند.

وی هدف از این صعود را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تعجیل در فرج حضرت امام مهدی(عج) عنوان کرد.

«پوراعظمی» ادامه داد: به عنوان خادم کوچک حضرت، می‌بایست رهرو واقعی شهدای عزیز باشیم و در هر حوزه خدمتی با استعانت از این عزیزان، تلاش کنیم به نحو شایسته‌ای گفتمان انقلابی را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی با بیان این که امسال نیز مانند سال گذشته توانسته بر فراز قله دماوند بایستد، افزود: اما این صعود به واسطه این که به یاد شهدای حرم انجام شده بود، برایم حلاوت دیگری داشت.

«پوراعظمی» ادامه داد: زمانی که بر فراز قله، هنگام زمزمه صلوات خاصه، به یاد این مردان والامقام افتادم، غرور و حس عجیبی من را فرا گرفت و بر غیرت و همت این بزرگواران که از جان و مال خود برای حفظ سلامت و امنیت مردم عزیز کشورمان گذشتند، درود فرستادم.

وی صعود به قله‌های مرتفع ایران مانند آزادکوه؛ هشتمین قله بلند ایران به ارتفاع 4400 متر واقع در البرز مرکزی، تفتان؛ دومین قله آتشفشانی نیمه خاموش ایران به ارتفاع 3941 متر، قله دماوند از جبهه شمال شرقی به ارتفاع 5671 متر در منطقه البرز مرکزی و صعود زمستانی به قله توچال تهران با ارتفاع 3964 متر را بخشی از کارنامه ورزشی خود دانست.

«پوراعظمی» ادامه داد: علاوه بر این، تاکنون چندین بار به تمامی قله‌های بلند استان خراسان شامل شیرباد، بینالود، فلسکه و… صعود کرده‌ام.

وی اضافه کرد: البته رشته اصلی ورزشی بنده، بسکتبال بوده که حدود 12 سال، یعنی از سال 1379 تا 1390 به طور حرفه‌ای در تیم‌های مختلف لیگ برتری و دسته یک کشور از جمله هیئت بسکتبال استان، فرش مشهد، تربیت بدنی کرمان، ابومسلم خراسان و… توپ زده‌ام.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.