ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 48770
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۳۴
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی مایه عزت و آبروی جهان اسلام شد

شهید حججی مایه عزت و آبروی جهان اسلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی در گفت‌وگو با اسلامشهرخبر با اشاره به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی گفت: شهید حججی یک فعال فرهنگی و جوان مؤمن انقلابی بود که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کرد، خداوند به کار شهید حججی برکت داد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی در گفت‌وگو با اسلامشهرخبر با اشاره به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی گفت: شهید حججی یک فعال فرهنگی و جوان مؤمن انقلابی بود که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کرد، خداوند به کار شهید حججی برکت داد و اثرگذار شد.

وی ادامه داد: کسی که سال‌ها برای خدا کار کند خداوند او را عزت می‌دهد و شهادت این‌چنینی نصیبش می‌شود که مایه عزت و آبروی جهان اسلام شد.

مسئول قرارگاه فرهنگی فاطمه زهرا (س) با اشاره به ظرفیت گسترده شبکه‌های اجتماعی افزود: می‌بینیم شهیدی می‌آید و بر همه رسانه‌ها غلبه می‌کند و تمام رسانه‌ها در اختیار این محتوا قرار می‌گیرد شهید حججی به ما ثابت کرد می‌شود بر این رسانه غلبه پیدا کنیم و این غلبه حاصل شد. اگر با اخلاص عمل کنیم می‌توان بر این رسانه‌ها غلبه کرد.

وی اعلام کرد: شهید حججی یک نفر از نیروهای مؤمن انقلابی بود که با اخلاصش بر تمام رسانه‌ها غلبه کرد اگر تشکل‌ها و گروه‌های مردمی با مظلومیت کار می‌کنند ناامید نشود اگر کار ما برای خدا باشد جریان ساز خواهد شد.

امام‌جمعه واوان تأکید کرد: انشالله در روزهای آینده شاهد تشییع پیکر این شهید والامقام باشیم و قطعاً استقبال بی‌نظیری خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.