ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 48779
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۵۱
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
منطقِ عشق و علم شهود را در دانشگاه حسینی می توان آموخت

منطقِ عشق و علم شهود را در دانشگاه حسینی می توان آموخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، رسول زرگرپور پیش از ظهر چهارشنبه در آیین افتتاحیه پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی که در اصفهان در حال برگزاری است، اظهار داشت: حضور تمام دوست‌داران سید و سالار شهیدان را به شهر گنبدهای فیروزه‌ای، مناره های بلند اذان، پل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، رسول زرگرپور پیش از ظهر چهارشنبه در آیین افتتاحیه پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی که در اصفهان در حال برگزاری است، اظهار داشت: حضور تمام دوست‌داران سید و سالار شهیدان را به شهر گنبدهای فیروزه‌ای، مناره های بلند اذان، پل های زیبا، شهر ایثار و شهادت، شهر ۲۳ هزار شهید گلگون کفن، شهر شهید کاظمی‌ها، خرازی‌ها، ردانی پورها، همت‌ها و محمدی کیاها و شهید حجت خدا آقا محسن حججی گرامی می‌داریم.

وی افزود: به استانی قدم می گذارید که سابقه ۱۰ هزار ساله دارد، چهار بار پایتخت ایران بزرگ بوده و امروز نیز پایتخت ایران اسلامی است اما نه پایتخت سیاسی و یا اقتصادی بلکه پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی و ما به این امر می بالیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اصفهان مرکز استانی است که تدین، دین باوری، شهید پروری و ولایت‌مداری جایگاه ویژه ای در کشور دارد، بیان داشت: وجود ۷۱۸ امامزاده واجب التعظیم، پنج هزار و ۴۰۰ مسجد،  پنج هزار هیئت مذهبی بزرگ و بیش از ۶ هزار مداح بزرگوار موید این مطلب است.

وی ادامه داد: خداوند را شاکرم که در جمع شایستگانی هستیم که برترین مدال افتخار یعنی خدمتگزاری آستان قدس حسینی را بر سینه دارند و نغمات و انفاس حسینی آنها مجلس آرای محافل حسینی است. سید سالاری که با حماسه جاودانه اش بشریت را از جهالت رهانید و مکتب شهادتش عزتمندی و شرافت را به ارمغان آورد.

قیام امام حسین (ع) الگویی برای تمامی مجاهدان حق‌جو است

استاندار اصفهان با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) برای احیای دین جد بزرگوارش و ایثار ایشان الگویی برای تمامی مجاهدان حق‌جو است، ابراز داشت: دانشگاه حسینی دانشگاه معارف الهی است که منطقِ عشق، فلسفه عبودیت کلام معرفت و علم شهود را می توان در آن آموخت و ذخیره برای هر عصر و نسلی دانست.

وی ادامه داد: اصفهان شهر راست قامتان ایثار و شهادت افتخار میزبانی پانردهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در آستانه ماه محرم یافته است. بر خود می بالیم که توفیق دیدار شما خوبان و باریافتگان حریم امام حسین (ع) را به ما عطا کرده است تا ضمن تجدید با آرمان های آن امام و پیشوای آزادگان جهان در انتقال پیام جاودانه‌اش که تبیین حقیقت دین، امانت الهی و تبلیغ و ترویج آموزه‌های حیات بخش مکتب اهل بیت است هم نوا شده تا به قدر خویش در منظومه یاران و مدافعان حریم ولایت سهمی داشته باشیم.

سیره حضرات معصومان، نسخه نجات بخش و نقطه امید آزادگان جهان است

زرگرپور بیان داشت: در دنیای سراسر ظلم کنونی، ندای توحید و شعایر الهی و سیره حضرات معصومان نسخه نجات بخش و نقطه امید آزادگان جهان است و تمهید این فرهنگ و اندیشه در نوا و جوهره صدای ملکوتی ذاکران و مداحان نهفته است، همانگونه که شهدای مظلوم ما به ویژه در انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم در صیانت از چنین باوری سینه سپر کردند و جان در کف اخلاص نهادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.