ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48781
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۵۱
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری کلاسهای آموزشی-مهارتی گروه جهادی در باینگان

برگزاری کلاسهای آموزشی-مهارتی گروه جهادی در باینگان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هزار ماسوله،مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاوه در گفتگویی اظهار داشت: کلاس های طرح هجرت گروه جهادی شهید بهرام ولدبیگی بسیج دانشجویی این دانشگاه در چند سال اخیر در اکثر روستاهای شهرستان پاوه برگزار شده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هزار ماسوله،مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاوه در گفتگویی اظهار داشت: کلاس های طرح هجرت گروه جهادی شهید بهرام ولدبیگی بسیج دانشجویی این دانشگاه در چند سال اخیر در اکثر روستاهای شهرستان پاوه برگزار شده و همچنان ادامه دارند.

 

آرش درخشان افزود: در راستای اشغال زایی در روستا های محروم شهرستان پاوه، کلاس های خیاطی و گیوه بافی، تابلو فرش ،ویزیت و داروی رایگان در این روستاها در طی چندین دوره برگزار شده است.

 

وی گفت: اکنون نیز روستاهای آریت و ساتیاری از بخش باینگان این شهرستان، برگزار شده است که در هر روستا بالغ بر ۳۰نفر مشغول یادگیری و آموزش هستند.

 

وی گفت: از همکاری های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه، سازمان فنی و حرفه ای و خصوصا بخشداری باینگان نیز در هرچه بهتر برگزار کردن این طرح نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.