ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48792
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۱۳
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
بازگشت پیکر فرمانده ایرانی پس از یک سال +تصاویر

بازگشت پیکر فرمانده ایرانی پس از یک سال +تصاویر

صراط: پیکر مطهر فرمانده شهید مدافع حرم، محمد اسدی، فرمانده گردان غلامان عباس پس از گذشت یک سال از زمان شهادت به کشور بازگشت. به گزارش تسنیم، پیکر مطهر فرمانده شهید مدافع حرم، محمد اسدی، فرمانده گردان غلامان عباس پس از گذشت یک سال از زمان شهادت به کشور بازگشت. شهید «محمد اسدی» با نام […]

صراط: پیکر مطهر فرمانده شهید مدافع حرم، محمد اسدی، فرمانده گردان غلامان عباس پس از گذشت یک سال از زمان شهادت به کشور بازگشت.

به گزارش تسنیم، پیکر مطهر فرمانده شهید مدافع حرم، محمد اسدی، فرمانده گردان غلامان عباس پس از گذشت یک سال از زمان شهادت به کشور بازگشت. شهید «محمد اسدی» با نام جهادی «غلام‌عباس» فرمانده ایرانی گردان «غلامان عباس» از لشکر فاطمیون است که  سال گذشته در دفاع ار حریم اهل بیت(ع) و در نبرد با تکفیری‌ها به شهادت رسیده بود. پیکر مطهر او در منطقه باقی مانده و حالا بعد از گذشت یک سال از شهادتش، پیکر کشف و هویت او از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم به زادگاهش در شهر مقدس مشهد منتقل شد. صبح امروز، چهارشنبه 22 شهریور ماه 96 خانواده شهید محمد اسدی(غلام عباس)  با پیکر این شهید بزرگوار دیدار و برای آخرین بار وداع کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.