ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48794
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۲۲
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش احتمالا از بحران روهینجا به نفع خود سوء استفاده کند

داعش احتمالا از بحران روهینجا به نفع خود سوء استفاده کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه ایندیپندنت، تحلیلگران مرکز مطالعات بین‌المللی و استراتژیک با اشاره به بحران مسلمانان روهینجا اعلام کرده‌اند، خشونت‌های اخیر در میانمار می‌تواند باعث جذب نیروهای خارجی شود. همچنین محققان دانشگاهی در سنگاپور در گزارشی اعلام کردند، شرایط کنونی در ایالت راخین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه ایندیپندنت، تحلیلگران مرکز مطالعات بین‌المللی و استراتژیک با اشاره به بحران مسلمانان روهینجا اعلام کرده‌اند، خشونت‌های اخیر در میانمار می‌تواند باعث جذب نیروهای خارجی شود.

همچنین محققان دانشگاهی در سنگاپور در گزارشی اعلام کردند، شرایط کنونی در ایالت راخین باعث افزایش نفوذ دیدگاه‌های افراط گرا از جمله ایدئولوژی داعش در این منطقه شود که می‌تواند وضعیت میانمار را بیش از پیش وخیم‌تر کند.

در همین راستا پیتر موم فورد، یک تحلیلگر سیاسی اعلام کرد: تندروهای اندونزی کشوری که بیشترین جمعیت مسلمان را دارد در حال حاضر از بحران میانمار برای بازی در تنش‌های داخلی – مذهبی این کشور استفاده می‌کنند.

گروه‌های سیاسی اسلامی اندونزی در حال حاضر اعتراضات گسترده‌ای را در حمایت از روهینجا برگزار کرده و در اعتراضات هفتم سپتامبر خود خواستار اعلام جهاد علیه بودایی‌های میانمار شدند.

وی ادامه داد: نگرانی‌هایی درباره وضعیت ایالت راخین وجود دارد که این منطقه بیشتر در دستان افراط گرایان از آسیای جنوب شرقی و کشورهای دیگر باشد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.