ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48811
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۰۶
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
حملات توپخانه‎ای و موشکی نیروهای یمنی به جنوب عربستان و غرب یمن

حملات توپخانه‎ای و موشکی نیروهای یمنی به جنوب عربستان و غرب یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگان موشکی و توپخانه‎ای ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله در ادامه عملیات انتقام‎جویانه خود علیه ائتلاف سعودی، روز گذشته محل استقرار نظامیان سعودی و تجهیزات آنها را در تعدادی از پایگاه‏های جازان و نجران واقع در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگان موشکی و توپخانه‎ای ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله در ادامه عملیات انتقام‎جویانه خود علیه ائتلاف سعودی، روز گذشته محل استقرار نظامیان سعودی و تجهیزات آنها را در تعدادی از پایگاه‏های جازان و نجران واقع در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

منابع خبری یمن می‏‌گویند که یگان توپخانه‏‌ای ارتش یمن و انصارالله مواضع نظامیان سعودی و تجهیزات نظامی آنها در پایگاه «السدیس» در نجران منهدم و چندین فروند موشک کاتیوشا به پشت پایگاه الطلعه شلیک کردند.

در جازان نیز نیروهای یمنی پایگاه المعنق را هدف حملات تویخانه‎ای خود قرار دادند که در پی آن چندین نفر از عناصر شبه نظامی کشته شدند.

عملیات غافلگیرکننده نیروهای یمنی در تعز

نیروهای ارتش یمن و انصارالله امروز(چهارشنبه) همچنین عملیات غافلگیرکننده‎ای را در پایگاه‌های مزدوران در غرب منطقه «موزع» در استان تعز واقع در غرب یمن انجام دادند.

منابع نظامی یمن در این باره می گویند که نیروهای ارتش یمن و انصارالله حملات غافلگیر‎کننده‎ای را به پایگاه‌‏های شبه نظامیان ائتلاف سعودی در غرب منطقه موزع انجام دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المسیره، یگان مهندسی ارتش یمن و انصارالله روز گذشته(سه شنبه) نیز دو عملیات را در تعز انجام دادند که در پی آن چندین نفر از عناصر مزدور کشته و یا زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.