ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48829
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۳۹
  • 171 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعی دیگر از حریم اهل بیت (ع) آسمانی شد

مدافعی دیگر از حریم اهل بیت (ع) آسمانی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، پیکر پاک شهید علیرضا جعفری که عضو لشکر فاطمیون بود، روز پنجشنبه/فردا در شهرستان چهارباغ ساوجبلاغ تشییع می شود. مراسم تشییع این شهید، ساعت 10 صبح روز پنجشنبه از مقابل حوزه بسیج 617 کوهسار به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، پیکر پاک شهید علیرضا جعفری که عضو لشکر فاطمیون بود، روز پنجشنبه/فردا در شهرستان چهارباغ ساوجبلاغ تشییع می شود.
مراسم تشییع این شهید، ساعت 10 صبح روز پنجشنبه از مقابل حوزه بسیج 617 کوهسار به سمت گلزار شهدای امام‌زاده عبدالله صالح (ع) با حضور پرشور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و خیل عظیم مردم شهیدپرور استان البرز انجام و در این گلزار شهدا به خاک سپرده خواهد شد.
مراسم یادبود این شهید بزرگوار جمعه 24 شهریورماه از 12 در مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) کوهسار برگزار خواهد شد.
رضا جعفری» روز پنجشنبه 23 شهریور ساعت 7 صبح از مقابل گلزار شهدای گمنام شهرستان چهارباغ در استان البرز تشییع خواهد شد.
شهید جعفری از رزمندگان لشکر فاطمیون استان البرز بود که در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
این مراسم با حضور خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم همراه با مدیحه‌سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.