ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48853
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۴۶
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
حرم مطهر امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) در شهرستان پیشوا غبارروبی شد

حرم مطهر امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) در شهرستان پیشوا غبارروبی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از پیشوا، آیین غبارروبی ضریح مطهر حضرت امامزاده جعفربن موسی الکاظم (ع) پیشوا ظهر امروز به همت اداره اوقاف و امور خیریه و با حضور مردم و مسئولان شهرستان و جمعی از خبرنگاران انجام شد. در این مراسم که با قرائت زیارت عاشورا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از پیشوا، آیین غبارروبی ضریح مطهر حضرت امامزاده جعفربن موسی الکاظم (ع) پیشوا ظهر امروز به همت اداره اوقاف و امور خیریه و با حضور مردم و مسئولان شهرستان و جمعی از خبرنگاران انجام شد.

در این مراسم که با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد، مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اقدام به مدیحه‌سرائی در وصف امام حسین(ع) کردند.

پس از این مراسم، درب ضریح مطهر این امامزاده واجب‌التعظیم باز شد و مردم با ورود به این مکان مقدس، اقدام به غبارروبی به وسیله عطر و گلاب کرده و نبات‌ها و تسبیح‌های موجود همراه خود را متبرک به ضریح مطهر حضرت امامزاده جعفر(ع) کردند.

توزیع نمک تبرکی حضرت و همچنین بازدید از بخش‌های مختلف امامزاده که با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم معنوی بود.

همچنین مردم و مسئولان حاضر در این مراسم، پس از غبار‌روبی قبر مطهر حضرت امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع)، به ذکر فاتحه بر مزار شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم پرداختند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.