ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48871
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
  • 578 بازدید
  • ارسال توسط :
600 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس توسط سپاه در استان گیلان تدارک دیده شد

600 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس توسط سپاه در استان گیلان تدارک دیده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سالن صالحین سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: سرنوشت ما در گرو عمل به راه سید الشهدا است. وی تلاقی هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم را نشانه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سالن صالحین سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: سرنوشت ما در گرو عمل به راه سید الشهدا است.

وی تلاقی هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم را نشانه پیروی شهدای دفاع مقدس از سالار شهیدان امام حسین (ع) بیان کرد و گفت: شهدای دفاع مقدس مانند امام حسین (ع) هرگز از یادها نمی‌روند و در تاریخ جاودانه شدند.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه 600 برنامه برای هفته دفاع مقدس در استان گیلان توسط سپاه قدس گیلان تدارک دیده شده است عنوان داشت: شعار امسال دفاع مقدس "من انقلابی هستم" است و این شعار سرفصل تمام کارهای سپاه است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه سپاه به‌عنوان نهادی انقلابی در تمام فعالیت‌های خود به صورت جهادی عمل می‌کند بیان داشت: ایستادگی بر اصول انقلاب نظام مبنای فعالیت‌های سپاه پاسداران است.

وی اصلی‌ترین شاخصه انقلابی‌گری را استکبارستیزی خواند و افزود: نباید از دشمنان ترسید و در چند سال گذشته هر بار بر اصول انقلاب استوار ماندیم انقلاب به پیش رفته است و هرجا که با دشمنان مصالحه شد به مردم و انقلاب ضربه وارد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه  وجود شهدای مدافع حرم به‌ویژه 20 شهید سرافراز گیلانی نشانه ایستادگی سپاه در راه آرمان‌های انقلاب است‌، با اشاره به شهید شدن مرتضی حسین‌پور شلمانی آخرین شهید مدافع حرم گیلانی ابراز داشت: سپاهیان همواره در اعمال خود رعایت تقوای فردی، سیاسی و اجتماعی را در نظر دارند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکه سپاه بر اصولی که رهبر معظم انقلاب مشخص کرده استوار است عنوان داشت: کسی که پیرو راه انقلاب و دستورات فرمانده کل قوا است انقلابی است.

وی فتنه را مرز نیروهای انقلابی و غیرانقلابی خواند و اعلام داشت: هرگر نمی‌توان ماجرای فتنه که انقلاب را تا مرز سقوط کشاند از یاد برد و افرادی که در این راه پیشگام بودند را به حال خود رها کرد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه هنوز آثار دوران دفاع مقدس در جامعه وجود دارد اظهار داشت: امنیتی که در کشور برقرار است مرهون رشادت رزمندگان دفاع مقدس و هدایت‌های امام راحل است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه رزمندگان دفاع مقدس با تکیه بر قدرت الهی از موانع و مشکلات عبور کردند و دشمن را شکست دادند خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس هیچ کشوری از ایران حمایت نمی‌کرد.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس سلاح به اندازه کافی وجود نداشت عنوان داشت: گاهی برای هر 3 نفر دو سلاح وجود داشت و رزمندگانی بدون سلاح در جنگ با بعثی‌ها شرکت می‌کردند.

وی با بیان اینکه بارها سلاح‌ها و تجهیزات عراقی‌ها توسط رزمندگان ایرانی در دوران دفاع مقدس منهدم شد و باز هم دشمنان سلاح بعثی‌ها را تامین کردند افزود: دفاع مقدس به همگان فهماند که انسان در اوج غربت می‌تواند صلابت داشته باشد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به بازسازی عملیات بیت المقدس 7 در برنامه های تدارک دیده شده هفته دفاع مقدس در گیلان خاطرنشان کرد: در عملیات بیت المقدس 7 بسیاری از رزمندگان از تشنگی شهید شدند‌.

وی با اعلام اینکه گیلانیان همواره در دوران دفاع مقدس از امام راحل و انقلاب پشتیبانی کردند بیان داشت:  کالاهایی که مردم استان گیلان برای رزمندگان در جبهه‌ها می‌فرستادند از غرب تا جنوب بین رزمندگان تقسیم می‌شد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه مردم با وحدت بود که توانستند نظام را حفظ کنند افزود: سپاه با کمک دیگر نیروهای مسلح و پشتیبانی ملت همیشه حاضر در صحنه ایران رژیم بعث را از مرزهای کشور بیرون راند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.