ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48885
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :

مهمترین شاخصه انقلابی گری استکبارستیزی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز، 22 شهریور در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با دهه محرم، اظهار کرد: شهدا پیروان راستین راه امام حسین(ع) بودند و لذا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز، 22 شهریور در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با دهه محرم، اظهار کرد: شهدا پیروان راستین راه امام حسین(ع) بودند و لذا سرنوشت همه ما در گرو عمل به راه سیدالشهدا(ع) است و باید درس مبارزه، ایستادگی و درست زندگی کردن را از عاشورا بیاموزیم.

وی از اجرای بالغ بر 600 ویژه برنامه با شعار «من انقلابی ام» در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد و افزود: مجموعه سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد انقلابی دائما در حال جوشش و جهاد در عرصه های مختلف است و «من انقلابی ام» سزفصل همه اقدامات سپاه قرار دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری ملاک های انقلابی بودن را تبیین فرمودند، گفت: معیار انقلابی گری ایستادگی بر مبانی و اصولی است که اسلام بیان می کند و انقلاب اسلامی براساس آن بنا شده است.

سردار عبدالله پور مهمترین شاخصه انقلابی گری را استکبارستیزی دانست و تصریح کرد: اگر با ظالمان مبارزه نکنیم و حامی مظلومان و مستضعفان نباشیم، انقلابی نخواهیم بود لذا نباید از دشمن بترسیم، زیرا نشان دادیم هرگاه بر اصول خود محکم و استوار ماندیم، انقلاب با سرعت بیش از پیش به اهدافش ادامه داده است و هر زمان کوتاه آمدیم، ضربه خوردیم.

وی سپردن پرچم حکومت اسلامی به دست حضرت صاحب زمان(عج) را آرمان بلند انقلاب دانست و عنوان کرد: برای تحقق آرمان امام و رهبری حاضر نیستیم اندکی کوتاه بیاییم و برای برپایی حکومت عدالت گستر از هستی خویش می گذریم. وجود بیست شهید بزرگوار گیلانی در جبهه مقاومت اعم از شهید طاهرنیا، شهید سیرت نیا، شهید کوچک زاده و شهید حسین پور نشان از همت بلند سپاه و بسیج دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه در مسیر انقلابی خودش رعایت تقوای فردی، سیاسی و اجتماعی را مد نظر قرار داده است، متذکر شد: ما حاضر نیستیم به خاطر رسیدن به منافع دنیایی از اصول و احکام اسلام عزیز عبور کنیم و در گرداب جناح بندی های سیاسی گرفتار شویم، زیرا نقشه دشمن است که وحدت را از جامعه ما دور کند.

در حال تکمیل…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.