ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48895
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت ایثار و شهادت برگزار می شود/ تجربیات دفاع مقدس سازنده آینده کشور می باشد

برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت ایثار و شهادت برگزار می شود/ تجربیات دفاع مقدس سازنده آینده کشور می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بهارستانه، جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس بخش گلستان، به ریاست طاهرخانی بخشدار گلستان، و با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی صفایی امام جمعه بخش گلستان و جمعی دیگر از مسئولین در سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بهارستانه، جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس بخش گلستان، به ریاست طاهرخانی بخشدار گلستان، و با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی صفایی امام جمعه بخش گلستان و جمعی دیگر از مسئولین در سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید.

طاهرخانی در حاشیه این جلسه، علاوه‌بر تسلیت به مناسبت سالروز شهادت دومین شهید محراب آبت‌الله مدنی که در سال ۱۳۶۰ به دست منافقان به شهادت رسید، اظهار داشت: با عنایت به همزمانی هفته دفاع مقدس با ماه محرم و ایام عزاداری‌های سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، می بایست برنامه‌های این هفته با محوریت ایثار و شهادت برنامه‌ریزی و اجرا گردد .

وی همچنین در خصوص هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: ۸ سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی فرزندان این مرز بوم در مقابله با تهاجم دشمن برگ زرینی از تاریخ عزت و کرامت ایران اسلامی را به ثبت رسانید.

بخشدار بخش گلستان در ادامه علاوه‌بر بیان اینکه از آثار دوران پرافتخار دفاع مقدس و شخصیت‌های افتخار آفرین آن باید برای انتقال به نسل آینده حفاظت گردد، بیان داشت: تجربیات دفاع مقدس می تواند جامعه را با هوشمندی و درایت در بستر تاریخ و آورده‌های حساس و سرنوشت‌ساز آینده هدایت و راهنمایی نماید.

وی به برخی خصوصیات رزمندگان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایمان، اخلاص، شجاعت و ایثار از جمله خصوصیات رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس بود که توانستند با وجود اینکه فقط ۱۹ ماه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود در برابر رژیم بعثی عراق و حامیان آن مردانه دفاع نمایند و این تنها جنگی در تاریخ ایران بود که در پایان یک وجب از خاک کشور عزیزمان را هم از دست ندادیم.

طاهرخانی درپایان باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، افزود: فضاسازی محیطی در شهرها، روستا، اصناف، مدارس، ادارات و…، برگزاری یادواره شهدای بخش گلستان (شهید شاخص و شهید ابدام)، دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، غبارروبی و گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و شب شعر دفاع مقدس، زنگ مقاومت در مدارس همراه با خاطره‌گویی از سوی رزمندگان دفاع مقدس و … از جمله برنامه‌های بخش گلستان در هفته دفاع مقدس می باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.