ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48905
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
  • 313 بازدید
  • ارسال توسط :
کرسی تلاوت قرآن یادواره شهید «حسینی» در علی‌آباد کتول برگزار شد

کرسی تلاوت قرآن یادواره شهید «حسینی» در علی‌آباد کتول برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه یکصد و چهل و یکم کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 21 شهریورماه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد. در این مراسم معنوی که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب […]

کرسی تلاوت قرآن یادواره شهید «حسینی» در علی‌آباد کتول برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه یکصد و چهل و یکم کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 21 شهریورماه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.

در این مراسم معنوی که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، امام‌جمعه شهرستان و با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد، پس از قرائت خلاصه‌ای از دعای توسل شامل مقدمه و فراز مربوط به امام کاظم(ع)، سوخته‌سرایی، قاری قرآن کریم به تلاوت آیات الهی پرداخت.
همچنین، در ادامه این مراسم معنوی و قرآنی نیز برنامه یادواره شهید مدافع حرم شهید حسینی از سوی خانم عاشوری، مجری این بخش از کرسی تلاوت قرآن شهرستان علی‌آباد کتول اجرا شد.

در ادامه نیز مباحث تفسیری قرآن کریم در رابطه با موضوع اثبات امامت از منظر قرآن کریم توسط علی‌اصغر زنگانه در رابطه با مسئله امامت و ولایت مطرح و ارائه شد و در ادامه نیز هادی تجری، قاری ممتاز قرآن کریم به تلاوت آیات قرآن پرداخت.
همچنین، در ادامه برگزاری این مراسم با حضور مسئولان برگزارکننده، برنامه‌های مختلفی همچون برنامه شام تبرکی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به دو نفر از آقایان و دو نفر از بانوان حاضر در مراسم برگزار شد.
یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و چهل و یکمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چهارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.