ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48915
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقه موشک‌های آبی در قزوین برگزار می‌شود

مسابقه موشک‌های آبی در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مسابقه موشک‌های آبی جمعه ۲۴ شهریورماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.  مسابقه پرتاب موشک‌های آبی با هدف چالش جهت ایجاد حرکت ابتکاری برای نشاط جوانان و نوجوانان با استفاده از وسایل ساده و در دو مرحله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مسابقه موشک‌های آبی جمعه ۲۴ شهریورماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود. 

مسابقه پرتاب موشک‌های آبی با هدف چالش جهت ایجاد حرکت ابتکاری برای نشاط جوانان و نوجوانان با استفاده از وسایل ساده و در دو مرحله حرکت پرتاب افقی و حرکت پرتاب عمودی برگزار می‌شود. 

انرژی حرکت این موشک‌ها از طریق آب و با استفاده از بطری نوشابه و پمپ هوا تامین می‌شود. 

مهلت ثبت نام برای علاقمندان تا ۲۲ شهریور ماه سال جاری است و برای ثبت نام با ورود به کانال tehranimoqadam، فرم مخصوص شرکت در مسابقه تکمیل و به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۲۸۶۳۲ ارسال کنید.

گفتنی است؛ این مسابقه برای عموم آزاد بوده و در قالب گروه‌های چهار نفره به صورت خانوادگی و یا انفرادی برگزار می‌شود. 

مسابقه موشک‌های آبی از سوی معاونت علمی و پژوهشی حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و با همکاری قرارگاه علم و فناوری شهید تهرانی مقدم برگزار و در پایان به تیم های برتر، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.