ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48921
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
طوفان نیروهای متحد در شرق حماه و شمال حمص/ آزادی ۱۰ شهرک و انهدام ۴۰ خودروی زرهی و انتحاری داعش   +نقشه میدانی

طوفان نیروهای متحد در شرق حماه و شمال حمص/ آزادی ۱۰ شهرک و انهدام ۴۰ خودروی زرهی و انتحاری داعش +نقشه میدانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال استان حمص حاکیست، ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی مناطق محاصره شده و تامین امنیت پایگاه راهبردی « المجهوره»، میادین نفتی و ارتفاعات الشاعر، ضربات سنگینی را با پشتیبانی جنگنده های روسی به تروریست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال استان حمص حاکیست، ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی مناطق محاصره شده و تامین امنیت پایگاه راهبردی « المجهوره»، میادین نفتی و ارتفاعات الشاعر، ضربات سنگینی را با پشتیبانی جنگنده های روسی به تروریست های داعش وارد کردند.

نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی، شهرک های « زغروتیه، درویشیه، لوییده، غنیمان و ام صاج» را به طورکامل پاکسازی کنند؛ در جریان این درگیری ها حداقل ۵۰ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

در این عملیات نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند مساحتی بالغ بر ۸۴ کیلومتر مربع را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند؛ نیروهای متخصص برای خنثی سازی مناطق آزاد شده از بمب ها و مین های کار گذاشته شده وارد این محور عملیاتی شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، شب گذشته هم نیروهای متحد با پشتیبانی جنگنده روس موفق شدند، شهرک های « الرابیه، خربه سبعه، مزارع صیاد و کارگاه الدواجن» را در محور شرقی رشته کوه های الشومریه پاکسازی کنند و حدود ۳۰ تروریست ها را به هلاکت برسانند. در محور جنوبی منطقه « جب الجراح» نیز نیروهای سوری و مقاومت توانستند شهرک مهم « ام صهریج» را به کنترل خود درآورند؛ این شهرک پس از آزادسازی شهرک عقیربات، مهم ترین پایگاه گروه تروریستی داعش در منطقه به شمار می آمد.

نیروهای جبهه مقاومت همچنین پس از تثبیت مواضع در روستاهای « الحرش و علام شرقی و نیروگاه برق صلبا»، شهرک « مسعود» را هم از وجود تروریست های داعش پاکسازی کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، در عملیات دقیق جنگنده های روس هم ۴۰ خودروی زرهی و انتحاری داعش در محور غربی شهر عقیربات در شرق استان حماه منهدم شدند و دهها تروریست به هلاکت رسیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.