ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48949
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :

پیش نمازی عاشق(حدیث دشت عشق)

شهید «سید یحیی براتی احمدآبادی» در تاریخ 25 شهریور 1349 در محله احمدآباد درچه بدنیا آمد که این محله در جنگ تحمیلی با جمعیت 1200نفر، شصت شهید تقدیم اسلام کرده‌اند. که از این لحاظ محله نمونه شاهد کشور است در تاریخ 16 آذر1394 در شهر حلب سوریه و توسط گروه تکفیری داعش به شهادت رسید. […]

شهید «سید یحیی براتی احمدآبادی» در تاریخ 25 شهریور 1349 در محله احمدآباد درچه بدنیا آمد که این محله در جنگ تحمیلی با جمعیت 1200نفر، شصت شهید تقدیم اسلام کرده‌اند. که از این لحاظ محله نمونه شاهد کشور است در تاریخ 16 آذر1394 در شهر حلب سوریه و توسط گروه تکفیری داعش به شهادت رسید.
وی پاسدار لشکر مقدس حضرت امام حسین(ع) و همچنین در حوزه علمیه امام حسین(ع) درچه مشغول کسب علوم دینی بود. که حضور در جبهه مدافع حرم حضرت زینب(س) را به دروس دینی ترجیح داد. و عازم سوریه شد و در آنجا فدای دفاع از راه امام حسین(ع) و حرم حضرت زینب(س) شد.
فرازی از وصیتنامه شهید : امروزه بعضا شايد بشنويم و شنيده‌ايم که مطرح مي‌کنند که به ما چه، و در کشورهاي ديگر رفتن کاري به ما نداره، ما وظيفمون را همينجا انجام بديم، نه، اگر کسي بصيرت داشته باشه و بدونه هدف چيه مسلماً هدف ياري اسلامه، اگر دقت کنيم ما، از صدر اسلام يه مطالعاتي داشته باشيم، از زماني که خداوند اين دين را به ما مردم ارزاني داشته، از زمان خود پيامبر، متحمل مشکلاتي در اين راه شدن، و شنيديم که در طول تاريخ همچنين ائمه اطهار(عليه‌السلام) و اين زماني که ما الان هستيم و در آن قرار گرفتيم و ما که پيرو اهل‌بيت ان‌شاءالله هستيم و جزو شيعيان هستيم گفتن خدمتتون، اگه بصيرت داشته باشيم، بحث ياري اسلامه، حالا در هر سرزميني مي خواد باشه، وظيفه ما ياري اسلامه، و بايد بتونيم به بهترين نحو اسلام را ياري کنيم و به مدافعان حرم ان‌شاءالله بپيونديم. همه را به پیمودن راه حق ودفاع از اسلام و آماده جانفشانی در راه اسلام دعوت می‌کنم امید است همه ما جزو سربازان امام زمان(عج) ارواحنا فداه باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.