ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48950
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
تخلیه 13 دستگاه تجهیزات جدید در بندر شهید بهشتی چابهار

تخلیه 13 دستگاه تجهیزات جدید در بندر شهید بهشتی چابهار

بهروز آقایی چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اواخر سال گذشته نیز تجهیزات بندری شامل جرثقیل و سایر ملزومات آن به ارزش بیش از 20 میلیون دلار از کشور آلمان خریداری، حمل و در این بندر تخلیه شده است.وی افزود: دولت در سال های اخیر بیش از 940 میلیون دلار […]

بهروز آقایی چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اواخر سال گذشته نیز تجهیزات بندری شامل جرثقیل و سایر ملزومات آن به ارزش بیش از 20 میلیون دلار از کشور آلمان خریداری، حمل و در این بندر تخلیه شده است.
وی افزود: دولت در سال های اخیر بیش از 940 میلیون دلار در بندر چابهار سرمایه گذاری کرده است که بزودی فاز نخست بندر شهید بهشتی افتتاح و بهره برداری می شود.
وی بیان کرد: فاز مطالعاتی بندر چابهار قبل از سال 1386 از سوی هفت مشاور بین المللی انجام شده است و هم اینک هزار و 650 متر موج شکن با هزینه 50 میلیون دلار، 15 میلیون مترمکعب لایروبی با 100 میلیون دلار در فاز نخست بندر شهید بهشتی چابهار انجام شده است.
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با هدف گذاری و بازاریابی های مستمر، رشد چشمگیر جذب کالا در حوزه های غیر نفتی و کانتینری در بندر چابهار حاصل شده که بر این اساس عملکرد تخلیه و بارگیری کانتینری در 5 ماهه نخست سال جاری در بندر چابهار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 105 درصد رشد داشته است.
آقایی افزود: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیر نفتی در این مدت، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 62 درصدی را نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد که برای نخستین بار از ابتدای امسال 20 درصد کالاهای کانتینری بصورت مستقیم از مبدا کشورهای اقیانوس هند با شش فروند کشتی وارد بندر چابهار شده است.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.