ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48955
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
گفت وگوی رهبر جنبش انصارالله یمن با علی عبدالله صالح/ دو طرف آخرین تحولات یمن را بررسی کردند

گفت وگوی رهبر جنبش انصارالله یمن با علی عبدالله صالح/ دو طرف آخرین تحولات یمن را بررسی کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المیادین، در این گفت وگو که از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفته است دو طرف در خصوص حل اختلافات و مشکلات پیش رو به توافق رسیدند.بر اساس این گزارش، رئیس حزب کنگره ملی یمن و رهبر جنبش انصارالله بر ضرورت انسجام جبهه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المیادین، در این گفت وگو که از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفته است دو طرف در خصوص حل اختلافات و مشکلات پیش رو به توافق رسیدند.
بر اساس این گزارش، رئیس حزب کنگره ملی یمن و رهبر جنبش انصارالله بر ضرورت انسجام جبهه داخلی و یکپارچگی و وحدت برای مقابله با دشمن تاکید کردند.
در همین حال محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی با تایید خبر این گفت و گو نوشت: این گفت و گو در چارچوب اهتمام دو طرف برای مواجه با دشمن و مشارکت ملی صورت گرفته است.
دفتر سیاسی گروه انصارالله یمن در بیانیه ای شامگاه سه شنبه اعلام کرد: ما همچنان از مشارکت ملی با حزب کنگره مردمی برای پیشبرد اهداف یمن حمایت می کنیم.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار و زخمی شدن هزاران یمنی و همچنین آواره شدن میلیون هان تن و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
شبک**9365**3404**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: محسن اسماعیلی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.