ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48957
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتقا رتبه بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی با کمک نخبگان/حل مشکلات طرح تحول سلامت به کمک نخبه ها

ارتقا رتبه بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی با کمک نخبگان/حل مشکلات طرح تحول سلامت به کمک نخبه ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید اکبری قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت شامگاه  امروز در مراسم اختتامیه نهمین المپیاد پزشکی کشور در دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: تحول در آموزش پزشکی از سه سال قبل شروع است و شما به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید اکبری قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت شامگاه  امروز در مراسم اختتامیه نهمین المپیاد پزشکی کشور در دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: تحول در آموزش پزشکی از سه سال قبل شروع است و شما به عنوان بهترین دانشجویان پزشکی می توانید ما را کمک کنید و ما از نظرات شما استفاده می کنیم.

اکبری افزود: در حوزه آموزش دانشگاه های علوم پزشکی عملکرد خوبی داشته اند و ما انتظار داریم آنها به دانشگاه های نسل سوم تبدیل شوند .

وی عنوان کرد: یکی از اهداف ما در وزارت بهداشت  این است که دانش آموختگان بتواند کار تیمی را به خوبی انجام دهند و ما باید حضور جدی تر در حیطه پزشکی داشته باشیم .

اکبری ادامه داد: در ۳۰ سال قبل پزشکانی از کشورهای هند و پاکستان در ایران فعالیت می کردند، اما اکنون با ارتقا آموزش پزشکی در این رشته رشد خوبی کرده ایم.

 قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار کرد: باید در چهار سال آینده آموزش ها را اصولی کنیم و رتبه دانشگاه های علوم پزشکی را در دنیا ارتقا بخشیم، جایگاه مراکز آموزشی ما باید در سطح بین المللی ارتقا یابد تا در دنیا دیده شویم.

وی ادامه داد: امیدوارم طی چهار سال آینده دانشگاه های پزشکی به کمک نخبگان بتوانند جایگاه بهتری را در دنیا کسب کنند، ما باید مهارت ها را تقویت کنیم و این مسئله فقط با تلاش معاونت آموزش بهتر نمی شود و دانشجویان زیربنای اصلی در خصوص آموزش مهارت ها  محسوب می شوند .

در المپیاد پزشکی دانشگاه های کوچک خوش درخشیدند

در ادامه یزدانی دبیر علمی نهمین المپیاد علمی پزشکی گفت: در این دوره از المپیاد دانشگاه های کوچک به مقام های خوبی دست پیدا کردند، هدف اصلی المپیادپزشکی کشف استعدادها است.

دبیر علمی المپیاد پزشکی اظهار کرد: ما نیازمند افرادی هستیم تا نظریه پردازی و مدل سازی کننداما ساختار دانشگاهی  ما برای فعالیت های فراحرفه‌ای ساخته نشده است.

وی بیان کرد: این المپیاد از کار خشک و حرفه ای دانشجویان را جدا کرده و بحث سیاستگذاری وارد دانشگاه های ما شده است .

یزدانی افزود: افراد شرکت کننده در المپیاد مسیر علمی خود را تغییر دادند و به تحقیقات خوبی دست یافته اند.

وی عنوان کرد: المپیاد رنگ و بوی آمایشی پیدا کرد و ۲۰۱۰ دانشجو و ۴۴۱ نفر در قالب ۳۰ تیم انتخاب شدند و دانشگاه های کوچکتر در دل دانشگاه های بزرگ جای گرفتند و دانشگاه آزاد نیز در این دوره شرکت داشت.

وی تاکید کرد: پروژه ها از سطح علمی خوبی برخوردار بود و این افتخاری بزرگ برای ما محسوب می شود و قرار است ۳۰ مقاله به طور همزمان منتشر شود .

مدیریت بهینه بومی با نخبگان کشور

رضا خانی جزنی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی عصر امروز در مرتسم اختتامیه نهمین المپیاد پزشکی در دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: بسترهای لازم را استادان فراهم کردند تا این المپیاد برگزار شود و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در میزبانی دوره هشتم و امسال تمام سعی خود را در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این المپیاد انجام داده است.

وی بیان کرد: برگزاری المپیاد بستری برای حل مشکلات و شناسایی نخبگان است و این کار سبب شده در مدیریت بهینه بومی ایران از نخبگان استفاده کنیم.

خانی جزنی عنوان کرد:  ۴۳۰ نفر آمار کل شرکت کنندگان است و این المپیاد می تواند برای طرح تحول نظام سلامت مفید باشد و نخبگان با ارائه راهکارهایی این طرح را یاری کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.